Inlägg från: mammacatta |Visa alla inlägg
  • mammacatta

Äntligen fredag del 7

Jösses va många kramar jag får! *tackar och bugar*

Jorå, ångesten håller på att tona bort. Det är INTE kul att göra bort sig på riktigt...
    Å då pratar vi om en männsiska som somant på trottoarer, spytt överallt, haft sex (i ett annat rum) tio meter från ett fullpackat dansgolv (där fö Clabbe var DJ) och haft sex när brandlarmet gick så ALLA visste vad som hänt. Jag har även sjungit karaoke stupfull så det lät pruttdåligt, samt dansat på högtalare och låtit främmande karlar ta mig på mina ben. I mina finaste minnen ingår även att åka fast för snatteri, att bli anklagad för sexuella trakasserier (inte sant fö) och att bli avfärdad som icke-önskvärd.

Jag anser att denna gång toppar min lista på o-minnesvärda tillfällen. Strax följd av anklagelsen då.
    *suck*

Tur att min man vet hur jag är. Trevlig som få.
    Å tänk att ni står ut med mig - jag är STUM av beundran...

• mammacatta

Nu ska jag skriva korta inlägg så vi frå till 1400 innan annandag jul

• mammacatta

JA Rystall, det var det. Det har ungefär hälften så många moment som de andra jag hittat...

• mammacatta

Hejja anne! Det är bla därför jag ska göra pickles - det är snuskigt dyrt i affären och jag vill äta MÄNGDER!
    Godismängder.
    Mola in en hel kväll.
    Istället för godis å chips och sånt.

• mammacatta

Jaru cindy, ibland så måste man säga till sin mans föräldrar. Jag har gjort det nån gång, och det kommer att bli igen. De är fullständigt från vettet och jag har LÄRT min man vad som är naturligt i ett sånt förhållande.
    Det är naturligt att hälsa på åtminstone nån gång per vecka om man bor 100 meter bort från sina barnbarn. Men det tycker tydligen inte svåris, utan VI ska gå dit. (Med våra 10 kg packning och två småbarn. Till deras konstant tomma hus - de är ALDRIG hemma)
    Blev visst lite galla där...

Ska berätta senaste: "varför hade vi inte lussat? Det brukar vi ju göra. Jag väntade mig ett besök"
    Alla två gångerna - första för att alla fick besök och andra för att jag blev nertvingad till idioten. (gör jag fö ALDRIG om)
    P sa att jag var sjuk och inte orkade. (Tja, hälften rätt, jag orkade verkligen INTE anstränga mig mera... )

En annan favorit:
    "Grattis farmor. Vi väntar barn"
    "Jaha. Grattis då."

Min mamma började gråta - DEN reaktionen ville jag ha liksom...

Jaha. Gallan bara flödar. Nån vinst i att spara å sälja på butelj...?

Då skulle jag bli RIK på nåt besök bara!

Det blir liksom aldrig tillräckligt för vissa. Man får bara göra som gäss och min man: skaka av sig. Man kan bara ändra på sig själv, aldrig på nån annan.

En sak till cindy: Tänk på att du genom att gifta dig med deras son får dem att bli äldre. Aldrig kul

• mammacatta

GOD JUL ANNE!!! *kraaaaaam*

Glömde det. Men det gör inget - ett steg närmare 1400 till...

• mammacatta

*hehe*
    Låter lite som min svåger - "pamperd" som har är av svåris:
    (kl 20 på lördag kväll) Jo, hrm, kan du skjutsa in mig till stan? Jag hinner inte annars.
    Han har alltså vetat om att han måste vara inne där en viss tid i tre-fyra veckor eller så...

• mammacatta

Pajas.
    Det är den enda jag säger då kan jag säga.

Tror du verkligen att vi sitter helt nykter en lördag kväll? En öl till maten och vi kör inte.

• mammacatta

Å jag ska göra mera julgodis, göra presenter till föräldrarna, slå in MASSOR samt städa

GOD JUL brudar - nu blir jag upptagen...
    sov gott!

• mammacatta

Heeeejsan!

Rystall, jag skulle genast höra av mig till tidningen, man får inte neka folk att äta bara för att man ammar!
    Se till att eländet går i konkurs vettja!

Svar på tråden Äntligen fredag del 7