• janos

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • Gable

MC - kram kram kram kram kram kram kram kram kram kram kram kram kram kram kram kram kram kramkram kram kram kram kram kram kram kram kramkram kram kram kram kram kram kram kram kramkram kram kram kram kram kram kram kram kramkram kram kram kram kram kram kram kram kramkram kram kram kram kram kram kram kram kramkram kram kram kram kram kram kram kram kram

Nu har jag kramp

• Gable

När jag läser om Hildes dag, då inser jag att en middag med svårmor är små problem i det stora hela.

Kram på dig också!

Cindy - du är duktig du! Jag har bara bytt propp en gång. Det gick bra. Däremot gick det mindre bra när jag skulle byta en glödlampa och sockeln lossnade i lampkolven. Då sticker jag ner fingret för att peta loss den. Hade bara glömt att dra ut sladden. Jodå, lampan var på. SOM JAG VRÅLADE. Det gjorde SKITONT!

• Gable

ApG - är det mer intressant än vad du gör idag? En klok kvinna har en gång sagt till mig - man ska aldrig byta från någonting, man ska byta till. Det har jag alltid i bakhuvudet när det kommer till nya jobb.

• Gable

Nä nu mina små fredagsraringar ska fru Gable logga ur. Det är dags för glögg med maken. Paaaaaaaaaaaarty!!

• Fru Cinderella

APG
    Jo jag beklagade mig först så klart. Usch vad dum jag kände mig i affären när jag hade med mig hela klumpen o frågade varför ingen av propparna fanns i min storle. Men proppen sitter ju i klumpen.. duma mig

Gable

Aj aj

• anne på grönkulla

Ajajaj.

Jodu Gable, hittills har jag hållit mig till precis det - men nu ska jag byta/flytta till sommaren - det är redan bestämt. Vet bara inte till vad...

• Rystall

Hej girlisar!
    Det var en utbildningstjänst jag sökte. Skulle alltså få betalt (full lön) under tiden jag pluggade mot att jag måste arbeta i 2 år på avdelningen som kompensation. Men jag var ju tvungen att söka utbildningen som alla andra och kom inte in. Alltså ingen utbildningstjänst heller.

Vi har iallafall budat på huset i Kalmar.

• Rystall

MC. Du har fått svar på ditt inlägg på FL.

• anne på grönkulla

Trist Rystall - jag vet ju hur du sett frame mot det. Men skulle ni flytta då istället? Jag antar att du kan få jobb på andra håll också, utan större problem?

• mammacatta

Hrm, jag bryter propp tre-fyra gånger i veckan på vintern i detta hus. Faserna är draget lite ojämt, så man kan inte köra micron, vattenkokaren och nån värmekälla samtidigt.
    Det gör vi då VARJE helgmorgon på vintern.
    *jättekorkat*

Rystall: jag vill veta vad du vet. Skriv här om du vill... *hoppas på svar*

Svar på tråden Äntligen fredag del 7