• janos

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • mammacatta

Pajas.
    Det är den enda jag säger då kan jag säga.

Tror du verkligen att vi sitter helt nykter en lördag kväll? En öl till maten och vi kör inte.

• janos

Hej tjejer!

God jul Anne! Hoppas att du och maken får det trevligt på resan

Trist att ni alla verkar ha svårisar. Själv har jag toppen svärisar. Svärfar blir alltid så glad i rösten när jag ringer

• janos

Ikväll har janos varit i kyrkan på gospel julkonsert. Trevligt, men inget hallelulja moment ;)

Men jag fick ju med min guds välsignelse hem dessutom

• janos

Äääääääääntligen fredag!

Imorgon är det storstädning på schemat, julpyntning och kläda granen som gäller. Maken har fått strikta order om att hjälpa till i helgen, annars blir det ingen jul här hemma

• mammacatta

Å jag ska göra mera julgodis, göra presenter till föräldrarna, slå in MASSOR samt städa

GOD JUL brudar - nu blir jag upptagen...
    sov gott!

• Fru Cinderella

Saknar mitt ex mamma, jag ÄLSKADE verkligen henne.. hon var hur underbar som helst! Saknar henne ibland

• Rystall

Vi var på stan i dag och tänkte ta en fika för att pausa i julhandeln. Gick till Dahlberg i Helsingborg och när maken skulle beställa så passade jag på att ge vår 6 mån son lite mat (ammar). Jag höll just på att hänga över en filt så att sonen skulle få lugn och ro när kyparen kom fram till mig och sa att jag inte fick amma där och bad mig att omgående lämna fiket/restaurangen.
    Till saken hör oxå att en barnfamilj satt bredvid oss och jag tror knappast att dom hade brytt sig.

Jag känner mig oerhört kränkt av att bli utslängd och är det verkligen så illa att någon ammar, framför allt när jag höll på att dölja det med en filt. Jag kommer aldrig mer att sätta min fot där!

• janos

Visa p*ttarna, visa p*ttarna!!

Vilken historia, rystall. Lite onödigt av kyparen att kasta ut er

Svar på tråden Äntligen fredag del 7