• janos

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • Fru Cinderella

själv sitter jag och.. ja vad gör jag.. nyper mig i armen för jag kan knappt tro på att det äntligen är helg

• äntligen på väg

Å, hoppas ni får en underbar resa APG!

För vår del blev det London iallafall . Vi åker den 21:a och kommer hem natten till den 26:e.

• äntligen på väg

Idag har vi varit och fyllt på med nya produktkataloger för 2007 som vi ska dela ut till våra kunder nästa vecka. Och eftersom maken och jag numera jobbar på samma ställe och har kontoret hemma så ser det ut som "hej kom och hjälp" här nu. Försöker röja lite, men vart gör man av allt

• äntligen på väg

Ok om det bara hade varit katalogerna, men alla brochyrer, listor, prover... nån som vill ha lite pennor förresten? Eller limroller? Eller datarengöring?

• äntligen på väg

Sjung dumdumdidum städa ditt rum...

• Fru Cinderella

*mutter spott fräs* Tycker inte om svärföräldrar!

• anne på grönkulla

Tja nu är det mindre än en timme kvar o jag tror vi är klara! Under över alla under.

Sen när vi kommer tillbaks ska vi hämta vovve till jul.

• äntligen på väg

Anne, kommer du vara kvar i bredbandland eller ska vi säga god jul redan nu?

Svar på tråden Äntligen fredag del 7