• Gable

Äntligen fredag del 7

Japp! Om man har alla bh:ar i tvättkorgen kan man istället använda silvertejp. Man får en alldeles fantastisk hylla!!

Rekommenderas!!!!

Nej, jag har inte provat själv.

• Gable

Fråga:

Skulle ni betala 500 spänn för en falsk Gucci-väska?

Jag skulle definitiv inte göra det. För en femtilapp kanske men 500?! Näääää!!

• Gable

Vart e bullarna?! Jag behöver höja blodsockret.

Jo, väskan fanns/finns här på Köp&Sälj. Skulle man köpa den typen av väska som original-Gucci så kostar den runt 3-4000. Därför tycker jag att det är dyrt med 500. Jag skulle inte betala det för en väska som uppenbarligen är en fejk.

Jag gillar inte fejkväskor. Jag fattar inte varför man väljer att köpa en sån väska? Varför är det kul att gå omkring med en sån på armen?

Jag skulle hellre lägga 500 kr på en snygg väska från typ Wedins. Eller lägg på 500 kr till och köp en äkta DKNY istället.

Sådetså! Nu har Gable surat klart om fejkväskor.

Imorgon ska jag shoppa ny handväska. Fick en i present av maken, men jag ska få välja ut den själv.

Förresten, vad är det för trådar som kära ApG är och härjar i? Nu blev jag nyfiken!!

• Gable

Hilde gumman, det borde vara ETT KRAV på SPA-weekends för mammor, blivande mammor och för fabriksarbetare. För övrigt kan jag tala om att är jävligt less på den där fabriken!! DET HÄNDER JU INGENTING!!! Så vi ska på utredning i slutet oktober.

Undrar just om har har PMS. Hornen växer väldans mycket i pannan idag.

• Gable

Och stava kan jag inte heller.

Ska nog gå och köpa lite choklad så jag blir lite gladare.

• Gable

Godmorgon C! Vart har du bullarna? Jag är hungrig

Janos - nää. Det går inget vidare i fabriken. Ingen av oss är längre intresserade av det där hysteriska ackordsarbetet man ska hålla på med. Vi har gått ut i strejk. Vi äter istället

FL - ja det verkar vara ett ställe för sig. Som jag har förstått saken måste man be om ursäkt INNAN man skriver sin åsikt, i alla fall om det strider mot TS's inlägg och det inte är ett "hålla-med"-inlägg. Det är mera bråk där än här. Jag är faktiskt väldigt fascinerad av hela stället.

Grattis förresten till 500 Janos! Jag har helt legat av mig när det gäller kampen om jämna. Ska försöka bättra mig.

Ni är enda orsaken till att jag är kvar här på BT, brukar ibland roa mig med att scanna av andra trådar men jag skriver väldigt, väääääldigt sällan i dom.

Förresten! Ikväll ska Gable träffa en gammal kompis, vi har inte setts sen bröllopet!! Vi ska dricka massor av vin och prata, prata, prata! Gud vad jag ser framemot det!!!! Men först - handväskinköp! Oiiiiiiiiii!!!

• Gable

C - tackar tackar! Kondisbullar är aldrig fel. Bullar öht är alltid rätt!! Mumsimums!!

Fabriksarbete är trevligt. I lagom dos och utan filofax

• Gable

Det går lika bra med en kalender från ICA!

• Gable

Det har dom alldeles säkert. Om inte - hör av dig så får du min kalender. Den är lite kluddad i, men det kanske du kan leva med?

• Gable

Sen förra året, men akordsarbetet började nog i januari i år. Ingen bonus utbetald ännu!

Svar på tråden Äntligen fredag del 7