• Gable

Äntligen fredag del 7

Sov gott! Gable ska gå och lägga sig med herr Gable.

OCH SOVA

Passade på att kolla in Hildes sida också när jag var i farten. Jösses, vad stor Zilla har blivit *rejäl tantvarning på den kommentaren* och så sööööööööt *japp, jag är en tant*

• Gable

Inte konstigt att det krig i världen när man inte ens kan enas om "barn på bröllop"-frågan

Diskussionen har väl totalt ballat ur om man börjar dra paralleller till rasism!

Jag har lovat mig själv att sitta på händerna och inte under några som helst omständigheter ge mig in på den tråden.

• Gable

Baaaara 61 dagar kvar!! Undrar just om man skulle börja kolla julpyntet?

Höll på driva maken till vansinne med din länk Rystall. Mouahahhahahahaaaaaaaaa!!!

Idag har det varit en bra dag, jag har varit på anställningsintervju. Gick vidare och ska träffa folket från företaget. Håll tummarna!

• Gable

Samma som jag gör idag, nästan Det roliga är att jag inte sökte jobbet, utan blivit "head-huntad". Tjohooooo!! Jag är bäst, bäääääääääääst, BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST!

*väldigt självgod jag är ikväll*

• Gable

Goddag goddag! Måste läsa ikapp ser jag

• Gable

Puh! Så här går det när man är ute IRL. Vi/ni lyckas med 17.000 inlägg - Grattis MC! Jag är dock glad att jag slapp höra den där j-vla Rocky. Jag är TRÖTT på Rocky

Häj å välkomna ni alla andra till fredagstråden.

• Gable

Ahhhh! Ingen snö i sikte!! UNDERBART! Regn regn regn - juuuuuvliga regn!

En månad kvar innan man får börja julpynta. Tjoho! Hur ligger ni till på julklappsfronten? Har lite lätt panik, har knappt börjat inköpen.

• Gable

I DECEMBER???? Herregud va sent!!! Det går inte!! Då ska de ju vara inslagna och klara.

*hyperventilerar*

Svar på tråden Äntligen fredag del 7