Äntligen fredag del 7
Jag förstår precis hur du känner janos, men ofta är det roligare när ma väl kommer dit - även om man får tvinga iväg sig. Så skutt iväg med dig nu!
Jag förstår precis hur du känner janos, men ofta är det roligare när ma väl kommer dit - även om man får tvinga iväg sig. Så skutt iväg med dig nu!
ooo - vilken rysare!
Nu var det ju inte riktigt så jag menade - det var ett försök att uppmuntra dig till att komma ivg och ge det en chans att bli skojigare än du förväntar dig, juh!
Ja, då vet ju iallafall alla vi noviser vad vi kan vänta oss den dag klockan är slagen!
Hur mår familjen nu då, mc? Bättre, hoppas jag!
Tja, tur att man inte planerar barn då! Näe, hundvakt till jul räcker gott åt mig, om det nu blir så.
Vad skönt att dina små mår bättre nu, mc!
Hade du trevligt på julfesten, janos?
Skulle du vara gravid så har du ju all expertis i världen här hos fredagstjejerna för att be om hjälp för att förstå vad som händer! Att de gillar att retas är ju en heeeelt annan sak. Men jag förstår precis, jag kommer själv vara livrädd den dag det verkligen är dags på riktigt, om den dagen kommer.
Kvinnor har klarat graviditet och moderskap i många tusen år - med modern läkarvetenskap borde det ju gå ännu bättre - brukar jag tänka - när man nu klarat det under t ex betydligt sämre hygieniska förhållanden.
*kramar om äpv*
Jag beundrar er som orkar se framåt!
Jag kommer ha tvärpanik den dagen...