Äntligen fredag del 7
F ö så antyder vågen fortfarande 1 kg minus denna veckan - håll tummarna för att det orkar hålla i sig till min formella vägning imorrn bitti.
F ö så antyder vågen fortfarande 1 kg minus denna veckan - håll tummarna för att det orkar hålla i sig till min formella vägning imorrn bitti.
*kramar om janos o äpv!*
Ja, vi får se om min optimism håller i sig när jag ska väga mig formellt imorrn bitti och registrera det - syndade med chokladbollar i efetrmiddags...
Ja, världen och kroppen är bra märklig - de som vill kan inte alltid och de som kan kanske inte ens är glada för det.
Men sen är det ju den där inledande paniken som Rystall beskrev, även om man egentligen vill, inför en så stor förändring. Den förvirrar liksom saken också...
Men det är väl skönt på sätt och vis - jag börjar bli så ohyggligt mätt på alla prylar (och då har vi 2 proppfulla lägenhetr!)...
Mina IKEA-favvisar är annars förbrukningsvaror, mycket prisvärda servetter och ljus t ex och så är jag galen i krukväxter!
Men jag har MYCKET IKEA-grejer...
Jo, jag förbrukar rätt mycket krukväxter... men jag tänkte det som en parallell kategori till förbrukningsvarorna...
*jag håller tummarna för mig själv*
Grattis, janos!
Jaha, så blev det ändå -1 imorse!
Nu blev jag väldigt förvirrad - blåste inte äpv också av väntan i helgen?? Men vi tar nya tag på varsitt håll - jag fortsätter med min hittills framgångsrika viktminskning (- 1 kg på 1 vecka hittills)...
Ja, du, pengar ja - vi börjar få ut arven efter pappa och hoppas kunna betala av studielånen, sen ska här sparas! Vi lär ju behöva större boende så småningom och vill stanna i stan och det kostar skjortan - sen har ju maken skakigare inkomster än jag - så jag brukar säga att vi lever på 1 1/2 lön - när han har inkomster är de högre än mina, men de är klart osäkrare också. Hittills klarar vi oss bra, men måste på sikt lösa boende och pensionsförsäkringar - sen till kommer ju om vi vill ha barn också.