Inlägg från: äntligen på väg |Visa alla inlägg
  • äntligen på väg

Äntligen fredag del 7

Ja det blir två lååååånga veckor, men jag tänker se mig själv som gravid tills motsatsen är bevisad . Det innebär tex att jag kan stå och se på när maken bär tunga stenplattor (han tillåter iofs inte att jag hjälper till ändå). Och att jag inte behöver bry mig om jag skulle råka gå upp ett kilo. Eller två .

Skönt att du mår bättre idag Janos!

• äntligen på väg

Ha, ha! Tänk hur det blir när/om vi träffas, ska vi använda våra nick då .

Tror ni folk kommer reagera om vi skulle behöva ropa ngt åt varandra:
    *Anne på Grönkulla!!!*
    *Cinderella!!!*
    *Äntligen på väg!!!*

• äntligen på väg

Va spännande att ni börjat med utredningen Gable .
    Säg till om du undrar över ngt!

• äntligen på väg

Åh möbler Då vill jag ha en sån där liggstol i rotting från Ikea med en vit fäll på! Ska genast gå och köpa!

• äntligen på väg

Man kan ju alltid köpa nåt snyggt till sig själv. För det borde han ju uppskatta

• äntligen på väg

Nä, det är faktiskt riktigt svårt.
    Fast i år har vi funderat på att åka iväg nånstans över jul, istället för julklappar. Fast vi vet inte vart än, borde väl vara dags att bestämma det snart

• äntligen på väg

Nån som vet hur det är i London över jul? Helt hysteriskt? I min fantasi så är det så där engelskt-trevligt som det kan vara i filmer, med körer som sjunger christmas carols lite här och var och trevliga människor som önskar varandra god jul när de möts på stan (och julrea i klädbutikerna i mellandagarna ).

London över jul kanske helt enkelt är bäst i fantasin?

• äntligen på väg

Jag tror faktiskt inte jag har hört talas om någon som stått längre än oss i kö så låt dig inte skrämmas nu för det här är extremt: 2år och tre månader.

Våran utredning var inte så komplicerad eftersom vi visste att felet låg hos mig. Men maken fick förstås lämna prov oxå och på mig gjorde de en titthålsoperation eftersom det gått mer än tio år sedan min senaste magoperation.

Vi hade väl tänkt stanna utomrikes i en vecka eller så.

• äntligen på väg

ApG var är du??? Behöver tips på nånstans som är trevligt att åka en vecka över jul!

• äntligen på väg

Ta upp det med dom! Det är så frustrerande att gå runt och va oviss om vad som ska hända.
    Jag grämer mig själv över att jag alltid missar att fråga om saker när jag är på Sahlgrenska, och ringa kan man glömma för det är alltid lång telefonkö.
    I fredags glömde jag fråga om det fanns nåt jag inte skulle göra efter äggåterförandet, så nu vågar jag knappt röra mig . Känns som jag överreagerar

Svar på tråden Äntligen fredag del 7