• janos

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • mammacatta

*go bäbis, go bäbis*

• janos

Ni är BÄST tjejer!! Vad skulle jag göra utan er? Vilka bra svar ni har i skjortärmen, redo att ta fram när det behövs.

Det låter väldigt logiskt. Inte kunde jag tänka mig att det skulle göra så ont att sluta med pillerna.

Däremot tror jag inte att det blir någon bebis denna gång, då halva fabriks personalen är utarbetad och därför strejkar ;) Men jag räknade snabbt ut att nästa "chans" är första helgen i nov. Då ska maken och jag till Stockholm på kärleks weekend......så vem vet ;)

• janos

Nu är det läggdags. Imorgon måste jag packa, för i helgen ska jag till mamma. Jag längtar såååå. Har inte varit hem sen i juli

*släcker lampan och tassar i säng* Natti natti

• Rystall

Janos: NÄ-Ä! Aldrig i livet. Det är så skönt att vara utan. Vi får väl se när den kan tänkas komma tillbaka.

När du sen har fått en liten bäbis , så kan jag rekommendera hormonspiral = ingen mens.

• Rystall

Hallå är det ingen här?

• Rystall

* Lyfter runt bland kuddarna i nya soffan och letar febrilt efter mina fredagstjejer*

Svar på tråden Äntligen fredag del 7