• janos

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • mammacatta

ja, jag har en sådan rödvit historia som pryder toppen på min kära julegran. bild finns nog i mitt galleri på FL. fick samma fråga förra året...
    undrar varför.

• anne på grönkulla

Vet ni vad???

Jag har långhelg - 4 dar - o ska åka iväg med några kompisar till kusten! Har vi tur så går det fortfarande att sola/bada lite... *tralalala* ska bli sååå skönt - veckan har vart bra stressig!

• Rystall

APG: Fy vad rääälit! (som det heter på gräslig skånska) Jag menar att bada och sola

Du förtjänar verkligen lite minisemester och jag hoppas verkligen att du får det lungt och skönt. Ha det så bra och var rädd om dig.

• anne på grönkulla

Tack tack! En arbetsdag kvar bara - sen imorrn kväll drar jag iväg!

Hur står det till i Skåne då? Hur mår Albin?

• mammacatta

anne: vi är inte avis, inte ett dugg för här är det strålande fint höstväder! allt är orange, gult och rött!
    även om d regnar just idag, så är det SÅ FINT ute! min favorit faktiskt - jag slipper svettas...

• mammacatta

mmm, sola, ta många paraplydrinkar och filosofera över huruvida du ska ta en till eller sova en stund.

• anne på grönkulla

Vad fint det låter. Här i inlandet har vädret vart rätt rackigt i veckan, men vid kusten ska det vara 20-25 grader sägs det .

• Rystall

Det är grått och regnit, men ganska ljummet. Rätt skönt för att vara i slutet av okt. Har varit hos svärmor och hjälpt henne att sätta upp nya gardiner, JULGARDINER!!!. Men så är hon ju inte riktigt riktig.

Albin har det bra förutom att han är lite förkyld, men det är en tapper liten man. Han växer så att det knakar och har fullt sjå att försöka sätta sig upp, men det hjälper om man först kan sitta stadigt. Annars skrattar han mest hela dagarna. Så goooo!!

• Rystall

Nu skall mamma Lisa gå och lägga sig så att hon orkar med morgondagen. Ha det nu så mysigt på semestern och så vill vi veta allt när du kommer hem igen. Kram-kram.

Svar på tråden Äntligen fredag del 7