• janos

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • Hilde

*kramar om Janos* Jaaha ta hand om dig!
    *skickar Janos ny diskmaskin och en bättre vektygslåda för de saker som hon behöver för att plåstra om maken*

Lät hyvens gott med den där höstmiddagen Rystall. Inget som jag skulle orka kreera just nu, men jag kan ju drömma...

Näh, nu ska jag återgå till tvättmaskinslandia, där de talar så vansinnigt dålig centrifugiska att jag blir vansinnig. Blötare än blötast

• janos

Tack för kramen, diskmaskinen och verktygslådan Hilde. Du är en klippa i stormen

• Rystall

Faxar över ett gäng papptallrikar, plasbestik och muggar till Janos. Bra att ha när diskmaskinen strular.

P.s Bind fast maken vid marken i forstättningen så att han inte kan trilla ner nått mer

• janos

*faxen går på hög varv*

*niger och tackar Rystall för leveransen*

Jag tror minsann att jag ska använda spännband att sätta fast honom i, i fortsättningen

• janos

Maken har varit och beställt diskmaskin, som kommer imorgon, så det blir bara ikväll som janos dyker djupt ner i diskhon

• Studstjejen

längtar ni till fredag eller? *fnissar*

Svar på tråden Äntligen fredag del 7