• janos

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • janos

Nu ska janos sova och vara snäll.....

Natti natti Rystall och alla andra. Söta drömmar

• Rystall

... annars kan det hända att Janos får smäll.

Nej då Janos får inte smäll. Hemsk visa det där. Inte f-n somnar man snabbare om man får stryk. Usch!

Sov sött lilla Janos. Vi syns imorgon.

• mammacatta

JA, då har jag en anledning att titta åxå!
    vi tampas med kontrollen jag å min lilla make... vem gör inte det?

jo, ludde han mår bra nu. men otäckt är det. grät en hel del av chocken kan jag säga.

• anne på grönkulla

*Anne kommer hemrultande i lyan - solbränd och f d utvilad - innan jag åkte till jobbet strax före lunch idag dvs*

Dock har jag solat med solbrillor på - så praktikanten hälsade mig glatt med orden "Du ser ut som en tvättbjörn!" - Tack för den!

• janos

Välkommen tillbaka, våran lilla tvättbjörn. Hoppas att du hade det trevligt på din minisemester

• Fru Cinderella

Det är inte fredag idag :(

• janos

Yiiiiiiiiiiiiiiiihouuuuuuououououou!!! Vi har diskmaskin igen! Nu är livet åter underbart.

• janos

Jag håller med dig Cinderella! Jag trodde ett tag att det var torsdag idag.....alltså äntligen fredag imorgon, men så var inte fallet

Jag får vackert vänta en dag till

• janos

Hur har du det, Cinderella? Allt väl? Hur går det med bröllopsplanerandet?

Svar på tråden Äntligen fredag del 7