• janos

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • mammacatta

det blir inte många kvar i tråden i helgen...
    janos och anne på semseter, hilde har väl gått vilse i tvätthögen, CM skuttar kring i skogen för jämnan och rystall, du skulle väl träffa släkten i helgen va? annars har du åxå en tvätthög misstänker jag - tygisar har den effekten på berget...
    det blir äääntligen, äpv och cindy kvar bara va? för jag ska återigen tampas med morsan på ikea... och en bib. på kvällen då.
    har jag glömt nån? sorry, jag är TRÖTT. ska hasa mig till sängen nu. gonatt!

• anne på grönkulla

*vinkar godnatt*

Jag kanske hinner titta in imorrn, det är ju ändå Äntligen Fredag! Annars hörs vi nästa vecka!

• Rystall
    ÄNTLIGEN FREDAG!!!!!

Men APG då, nu åker du genast hem och packar och tar ett glas vin och känner att nu äntligen har semestern börjat! Ha det nu så mysigt och drick ett par paraplydrinkar för mig

Ha en underbar helg alla ni andra oxå!
  • äntligen på väg

Äntligen fredag

• anne på grönkulla

Äntligen fredag!

Och äntligen hemma! Och äntligen börjat packa lite (men ni vet vilken ågren jag brukar ha...)! Ska äta lite också o sen sova på bussen ner till kusten. Tyvärr lär vi inte få så fint väder - men sysselsätta oss ska vi nog kunna göra ändå!

• Fru Cinderella

Äntligen.. så jag har längtat!!!

• Hilde

Anne på G ÄÄÄÄntligen en silvertejpstråd!!!!

Japp allt återuppstår med jämna mellanrum, så även silvertejp

Svar på tråden Äntligen fredag del 7