Inlägg från: förhoppningsis |Visa alla inlägg
  • förhoppningsis

Vår dag 070707... #4

Ekonomin är alltid närvarande tyvärr, jag är student och förstår precis vad du menar med att det inte handlar om att klara sig elle rinte utan att det är detta eviga prioriterande

Gerda, om du ser det så att ringen är förmodligen det sista du köper till dig själv för en lång tid framöver så känns det bättre

The
    stackars dig *kramar om* vet att jag sitter många mil bort men om du vill prata eller nått så finns jag på MSN
    lihe1784@yahoo.com

• förhoppningsis

the
    nu ser jag dig

• förhoppningsis

köpte stämplar mm till korten i söndags

• förhoppningsis

Ett stort fyllt hjärta + ett exakt lika fast mindre, silver stämpelfärg + silver snöre att knyta runt inbjudningarna

• förhoppningsis

Hej Gerda, länge sen... men antar att du har lite annat att pyssla med nu

• förhoppningsis

frågade vår ena toastmaster i lördags

• förhoppningsis

Tanken var att vi skulle fråga båda våra toastmasters samtidigt men då vi aldrig lyckas vara på samma ställe samtidigt allihopa så gav vi upp så i lördags när vi brunchade på J (klart rekomenderas) så frågade vi den enda, han sa ja. Så nu ska vi bara få ett tillfälle att fråga den andra oxå.

• förhoppningsis

Han blev jätte glad så det är nog inga problem...

• förhoppningsis

har inte börjat ännu med korten, har blivit lite osäker på om jag verkligen vill ha de banden jag köpt men som sambon sa, de kostade tot 70 kr så vill du ha andra så köper vi nya. Tror det lutar åt det hållet faktiskt...

Tentapluggar nu, är i skolan mycket den här veckan och smiter bara in i datasalarna för lite rast ibland...

Hur går det själv med allt?

• förhoppningsis

Oj, ja lite läskigt att åka i storm, spec som det ska snöa massa oxå... kör försiktigt!!

Det är ett silverband men det är nog för mycket glitter i tyget...

Svar på tråden Vår dag 070707... #4