• Fru The

Vår dag 070707... #4

Försökte skriva i våran tråd, men den var stängd för svar, så nu öppnar jag en nu. Välkommen alla gamla som nya bekanter!

• Svar på tråden Vår dag 070707... #4
  • carina6 nu gift

tack tack
    varför stänger dom tråden

• Lucia05

Tråden var kanske mer än 3 månader gammal?

• Fru The

alla trådar stängs efter 3 månader.. men välkommen!

• MissTess

Oh, tur att jag hittade nya tråden

• Fru The

Det hoppas jag att Gerda och förhoppningsis gör också plus alla andra naturligtvis!

• Gerda

hoho... här är jag!

Jobbar fortfarande mycket, så kvällarna ligger jag mest och vilar, noll datorork/planeringsork øht så länge jag jobbar. Hoppas att projektet tar slut om 1-2 veckor så ska jag börja boa in mig i barn - och bröllopsplaneringen igen.

Men jag tittar in ibland o läser o myser av ERA planer!!!

• Fru The

Gerda

Hej! Trevligt att du hittade till tråden. Då så, då har vi nog snart alla här! Hann ju aldrig skriva att en ny tråd öppnas men jag hoppas att alla kan hitta rätt i alla fall!

Jo, förstår att orken är låg när du jobbar! Hoppas att du snart kan ta del av bröllopstankar och hur går det med den runda magen förresten?

• Gerda

The
    Tack för att du tänkte på mig! :) Magen mår jätte bra, graviditeten har varit super egentligen - men det är klart att tröttheten hinner ifatt en nu mot slutet. Synd bara att orken finns till jobbet, sen bara vilar/sover jag hemma. Just vaknat till o duschat nu och sambon har just lagt sig Men jag ska strax lägga mig igen, passa på sova mkt nu när det är helg.

Vi firar 1-årig förlovning nu på söndag, men firar antagligen imorgon! Ska bli så mysigt!

• förhoppningsis

Hittade hit!!!

jag har köpt klänning och slöja idag!!
    Tänkte köpa från Kina, men hittade för halva priset när jag skulle köpa skor. Blev inga skor dock =)
    Sambon var med och valde, han stog ut i nästan 1.5 timme

jätte nöjd, skönt att den är vald och hänger hemma i garderoben nu, så nu är det bara att inte prova en enda klännig till!!

• förhoppningsis

The, är ni hemma nu?
    har du bilder till blommorna?

Svar på tråden Vår dag 070707... #4