Vår dag 070707... #4
Försökte skriva i våran tråd, men den var stängd för svar, så nu öppnar jag en nu. Välkommen alla gamla som nya bekanter!
Försökte skriva i våran tråd, men den var stängd för svar, så nu öppnar jag en nu. Välkommen alla gamla som nya bekanter!
Glad tjej!
Hittade faktiskt!
Hanssons fyrverkerier
artikel:2020
Big party party
Effektbeskrivning: konfettieffekt
Stighöjd: upp till 16 meter
kolla på www.fyrverkerier.se
irin
Så lite så! Kul när ni kommer hit! Fler åsikter och så att ta till sig och utnyttja.
hej!! var inne på den 14 juli,men nu har datumet blivit ändrat till den 7 juli... så tur jag inte hunnit börja skriva på inbjudningskorten som vi ska börja med i vecka
hel_ena
Ja, det var verkligen tur. Kul att du hittade hit också!
När tänker ni (till alla) skicka inbjudan och när har ni satt osa?
Börjar själv fundera på om mitten av mars är försent/tidigt? Vad är brukligt?
Vad mer än ev. allergi behöver man veta vid anmälan? Såg att någon ville veta dryck och så, det hade i och för sig varit bra, men är det nödvändigt? Och dryck vill man ju anpassa till menyn?
Några som har förslag?
Hej Alla
Vi skall också gifta oss 070707, JIPPIE !
Är i full gång med planeringen o det känns helt underbart.
nån som vet var man kan få tag på tindra klänningar??
hittade mmin klänning här :
vad tycker ni??
är kjolen för stor?
cgi.ebay.com/Brand-New-Elegant-Wedding-Gown-Dress-EH300-size-4-28_W0QQitemZ230045705346QQihZ013QQcategoryZ63851QQrdZ1QQcmdZViewItem
hel_ena
Den är jätte fin :) svårt att säga mer när man inte ser bruden i klänningen, men det är kul med maffiga kjolar.
Kommer själv ha en väldigt enkel, rakare klänning så det är bara kul när andra har maffiga kjolar!
hel_ena
Klänningn är fin. Jag ska också ha en stor kjol.
Hihi, nu har jag kommit på att jag kan önska mig presentkort till Make-Up store i födelsedagspresent!
Har iaf med. sambon att han kan nämna det för sina föräldrar när de frågar eftersom jag fyller en vecka före julafton så får de lite mkt att fundera på i presentväg åt mig...
Då kan jag anv. presenkorten till en MUS-kurs och smink
*känner mig smart*