• Fru The

Vår dag 070707... #4

Försökte skriva i våran tråd, men den var stängd för svar, så nu öppnar jag en nu. Välkommen alla gamla som nya bekanter!

• Svar på tråden Vår dag 070707... #4
  • Fru The

förhoppningsis

har addat dig..

• förhoppningsis

the
    nu ser jag dig

• Fru The

Tjena alla.. vad händer i planerna??

• Dalabrud-07

Vi har precis gått igenom gästlistan en sista gång och vi är nöjda med den.
    Har även gått igenom budgeten, för 111 gången (eller nåt), och konstaterat att vi kommer att fixa det! Känns jätteskönt! Har även diskuterat vilka uppgifter värdparet kommer att få samt dom kompisar som kommer att spendera dagen D tillsammans med oss, innan själva vigseln.
    Känns så skönt att sambon inte tycker det är jobbigt att prata om det, det tyckte han förut - det är ju så lååång tid kvar. Håller inte riksigt med om det, det är ju inte ens 9 månader kvar.....
    Jag har iallafall bestämt klänning! Vilket känns jätteskönt!

• Fru The

Jag beställde klänningen för ett par veckor sen eftersom det skulle ta 12-14 veckor att få hem den.

Gissa min förvåning och glädje när de ringde i fredags eftermiddag och sa att min klänning hade kommit! Nu måste jag bara hämta den...

• förhoppningsis

köpte stämplar mm till korten i söndags

• Fru The

vad blev det för stämplar??

• förhoppningsis

Ett stort fyllt hjärta + ett exakt lika fast mindre, silver stämpelfärg + silver snöre att knyta runt inbjudningarna

• Fru The

snart ska man hämta klänningen.. *räknar ner* Och så har vi satt våra toastmadames i lite arbete. Vår tilltänkta solist blev min tärna och hon vill och kan inte sjunga den sång vi valt, så nu har våra toastmadame+ vår frisör fått ta sig an den!

• l i s a

Tjingeling! Tittar in för att se hur det går för alla. Igår träffade jag och min blivande kockarna som ska laga maten till bröllopet. Det kändes urbra! Proffsiga, jättemycket bra idéer vad gäller såväl meny som upplägg av hela tillställningen! Sen gör det inte saken sämre att pappa känner dessa kockar väl och säkert kan fixa ett bra pris! Serveringspersonal för 100 kr/h tex. Najs!

Svar på tråden Vår dag 070707... #4