Vår dag 070707... #4
Försökte skriva i våran tråd, men den var stängd för svar, så nu öppnar jag en nu. Välkommen alla gamla som nya bekanter!
Försökte skriva i våran tråd, men den var stängd för svar, så nu öppnar jag en nu. Välkommen alla gamla som nya bekanter!
Gerda
Vad ska det lilla livet få heta sen då? Har ni funderat på det eller?
Hur vet man om MUS finns i Göteborg? Och i så fall vart?
Gruppen är inte så dyr. 2000kr + boende, vilket vi kommer fixa hos vänner. Lika dyrt att ta dem som nån annan i Göteborgsområdet + att vi får mer musik spelad. Vi fick det priset av några i Göteborg som bara skulle spela in- och ut-marsch...
Grejen är att vi kanske kan få en specialskriven marsch även av den gruppen då vi känner en av de 3 medlemmarna privat. En gammal spelkompis till min kära. Därav spellistan jag visade innan. Det verkar bli den som blir aktuell. Vi funderar bara på om vi skulle skippa kantor över lag eller hur det går ihop med gruppen.
Det är maffigt med dragspel, fiol och flöjt!
Vår vän spelar "bara" dragspel. Han kan en hel del andra instrument också i och för sig..
The
Ta alla Hehe... Förstår att det blir svårt då... med så bra alternativ!
Bebis får namn när den kommer ut... finns så många namn å ännu fler när vi inte vet kön... så vi väntar och ser vem det är som faktiskt kommer
Gerda
Såklart vi tar alla! *kram*
Händer tyvärr lite tråkiga saker just nu.. Måste ta itu med dem först..
är det nån som bestämt klänning ännu...å kankse tillomed köpt??
hur långt har ni kommit i era planeringar??
Klänningen är köpt sen nån månad tillbaka och hänger i kälaren, ska sys in ca en månad innan bröllopet.
Såg att det var någon som funderade på jättekjol och jag provade en sån i början men är jag provade att "gå upp för kyrkgången" dvs gå antingen hand i hand el armkrok så var kjolen i vägen, den trycktes lixom ut åt andra hållet, såg lite konstigt ut.
kul att se så många nya här!
har enats om att vi ska fixa korten runt jul och skicka dom i mitten av januari, då riskerar de inte att försvinna i julkortstravarna + att folk har inte bokat semester ännu.
På tal om boka semester så försökte vi boka bröllopsresa i torsdags men det gick inte eftersom de katalogerna inte kommit
ännu så de hade varken pris el datum. Jobbigt!
förhoppningsis :
det var jag som ville ha en med stor kjol...men ska prova runt lite å se....
jises så många vi börjar bli! Kul! Fast... har det slagit någon fler att det kan bli besvärligt för gästerna om det är många planerar att gifta sig detta datum?
Jag menar, jag misstänker att detta datum kommer ställa till det för gästerna om det är många som gifter sig just 070707! Jag vet redan en krock!
Har oxå en krock, men jag har varit tidig och "paxat" mina gäster =)
Jag har än så länge ingen krock som jag vet om. Å andra sidan så har jag bokat mina vänner sedan i våras, så de lär inte boka iväg sig!