Vår dag 070707... #4
Försökte skriva i våran tråd, men den var stängd för svar, så nu öppnar jag en nu. Välkommen alla gamla som nya bekanter!
Försökte skriva i våran tråd, men den var stängd för svar, så nu öppnar jag en nu. Välkommen alla gamla som nya bekanter!
Men det går ju an;)
Hej tjejer
Louisa kom 22/11, en underbar tjej på 3012kg och 49cm.
Så nu är det fullfart med babymys, blöjor och amning... Bröllopsplanerna kommer nog inte igång förrän om några månader
Hoppas det går bra för er och ert planerande, kikar in när jag har tid!
GRATTIS GERDA! Nu börjar ett hääärligt bebisliv;):):):)
Grattis Gerda. Passa på och njut nu, så kan du nog fortsätta med bröloppsplanerna efter jul någon gång.
Grattis Gerda! Hoppas ni får en lugn och mysig jul tillsammans!
Hej alla 070707 brudar. Jag är oxå en av er och är nya här. Det blir inte lätt att läsa allt, men jag hoppas det är ok om man hakar på.
Lillstrumpan - välkommen hit! Det är bara att hänga på!
Hej alla 070707!
Nu kommer en till som ska gifta sig samma dag. Hur många är vi egentligen???
Vi kommer att dela vårt bröllop mellan Stockholm och Transylvanien vilket innebär dubbelt så mycket arbete med allt. Jag hoppas bara att jag ska klara det, det känns redan sååå komplicerat...
Vad skönt att man har er att prata med!
Gerda
Grattis!! Ta du nu lugnt och njut med din lilla tös. Tids nog får du tag i allt annat.
........................................
Jag är glad. Äntligen är förordningen klar och beslutad och ska börja gälla från 1/1-07, så nu kan inte kyrkan och våra konservativa präster hindra vår välsignelseakt!
Annars händer det inte så mycket med bröllopsplaneringen. Största frågan just nu är när inbjudningarna ska skickas och hur de ska skrivas och vilken information som ska med. Förutom det så är det lugnt. Finns inte mycket mer att göra för tillfället.
Kyrkbladet ska gås igenom med prästen senare, festprogrammet ligger klart och väntar bara på sista justeringarna av namn och annat. Bordsplacering är inte enkelt innan man vet vilka som kommer.. Så det är väl bara luta sig tillbaka och låta julen få närvara med allt som hör till!
Tackar.........antar att vi har en del gemensamt. Hihi!!!! Jag har samma fråga som Polacad.......hur många är vi egentligen??? Vore skoj att veta!!!
Ha det