• Fru The

Vår dag 070707... #4

Försökte skriva i våran tråd, men den var stängd för svar, så nu öppnar jag en nu. Välkommen alla gamla som nya bekanter!

• Svar på tråden Vår dag 070707... #4
  • Fru The

Nejdå, jag har i allra högsta grad planerat lite bröllop. Jul - Vad är det??

Har varit i Ullared och köpt saker till spa-set som jag ska ge våra toastmadame. Hur låter detta innehåll:

Badsvamp
    Shower gel
    Ansiktsmask
    Badsalt(i glasflaska)
    Bodyscrub
    Badbomber
    Badrosor
    Olivtvål
    Inpackning
    Skumbad
    Ljus

Och så självklart korgen som ska köpas på ikea.

Vad tycks?

• Dalabrud-07

The - låter helt underbart!

Jag har faktiskt fått sambon att ringa lite samtal på måste-listan! Så nu är allt porslin + bord och stolar fixade.
    Han har även lovat att ringa han som vi tänkt ska köra oss med häst och vagn samt musikerna till festen. Hoppas bara att han gör det inom en snar framtid....

• förhoppningsis

ska hålla bal ikväll så jag har haft lite annat att göra sista tiden...

• irin

Tänkte på en sak...
    Nog vore det väl mysigt att skicka ut inbjudningskorten till Alla hjärtans dag...eller är det för tidigt??
    Vad tycker ni?

• förhoppningsis

det är inte för tidigt, de flesta börjar ju fundera över sina sommarplaner i februari

• Pero

Vi ska också gifta oss den 7 juli och tänker skicka våra inbjudningar på alla hjärtans dag. Som sagt så är det ju i semestertider så det är bättre att vara ute i god tid :)

• jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

hej!
    Har varit jätteborta från tråden här.. .
    Vi skickar oxå ut vår inbjudan till Alla Hjärtan,dels för semester och dels för att jag fyller år då,lite kul.

Lite orolig att vårt bröllop ska krocka med någon annan vi känner,så det är ju oxå en andledning till att skicka i god tid.

Alla man pratar bröllop med nu förtiden säger:Jaa,det datumet ska ALLA andra gifta sig oxå:) så det verkar vääldigt bra tt vara tidigt ute!

• Dalabrud-07

Vi är lite oense om när vi ska skicka ut inbjudningarna, jag vill göra det tidigt (typ februari, alla hjärtans dag var ju bra), sambon tycker det är lite tidigt och hon som ska trycka dom tycker det är ännu tidigare....
    Men som alla andra vill jag vara ute i god tid. Om det nu är så att flera bröllop kommer att krocka (vilket jag inte har en aning om), så vill jag att våra inbjudningar kommer först

• förhoppningsis

fick reda på igår att vårt krockar med ett annat bröllop och att det är hennes syster som ska gifta sig, förstår ju att det får företräde

• jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

Fy,man blir ju jäääte nervös att bröllopet ska krocka med någon annans!
    Tänk om det är någon av er det krockar med

Svar på tråden Vår dag 070707... #4