• Fru The

Vår dag 070707... #4

Försökte skriva i våran tråd, men den var stängd för svar, så nu öppnar jag en nu. Välkommen alla gamla som nya bekanter!

• Svar på tråden Vår dag 070707... #4
  • förhoppningsis

The
    Jätte fina!! FÖrstår om du är otroligt nöjd!

KLart handväskan pratade med dig, jag menar vem har hjärta at neka en handväska som ser snäll ut och vill följa med hem?
    Kom hem med en ny vinerjacka i förrgår just däför =)

Vad ska du byta jobb till??

Gerda
    29 nov, bara 2 månader kvar alltså, inte alls länge! Måste fråga om det kommer fram helt främmande människor å petar på din mage och kommenterar den? Det råkar en kompis till mig ut för ganska ofta, trodde inte att folk var så ouppfostrade...
    Fick ni ordning på strulande möbler?

• Gerda

The

Handväskor, skor... är farliga ting Du kanske får upp begäret för handväskor nu?!

Jag kom hem med så många fina skinnväskor till alla kompisar när vi varit i Kina, hittade en skinnmakare som gjorde otroligt fina väskor, inga plagiat utan bara fina skinnväskor i klassiska modeller. Tänk om det fanns en sån farbror runt hörnet här liksom

Förhoppningsis

Jag får många leenden till magen och lite kommentarer om flick- eller pojkmage etc, men inga främmande har iaf kommit fram och klappat. Kanske markerar jag nogrannt också att jag inte vill det? Håller armarna i kors/framför magen på tunnelbanan eller har handväskan framför etc...

• Fru The

Gerda!

Nej, inget begär av väskor. Men jag hittade en del fint i alla fall.

Här kommer semesterbilderna:
    thess.myphotoalbum.com/albums.php

Alla texter är självklart inte klara ännu. Tar tid att tänka och söka info. Men enjoy!

• förhoppningsis

Ja en sån handväskmakare runt hörnet vore en klippa, köper så mycket hellre en fin vanlig väska än en kopia (då stöder man dessutom inte maffia/trafficking/droghandel/kopiering av tex medicin och mat)

• Fru The

Absolut en väskmakare runt hörnet som gjorde allt! Vore toppen!

• Fru The

dog tråden?? Eller har vi förlorat alla snackiga människor här?

• Gerda

Jag får ju aldrig sluta jobba o bli latte-gravid! Men nästa vecka blir min absolut sista... så hoppas vi att jag är så frisk som nu så ska ni få se på brøllopsprat

Ska f.ø. antagligen køpa papper till inbjudningarna i helgen, dvs. om jag kommer upp ur sängen
  • förhoppningsis

Skriver uppsats ca 30 timmar om dygnet, helt hemskt pluggar så jag håller på att gå i bitar... inlämning på fredag omen vecka, har 15 sidor kvar att skriva tills dess - panik!
    Mitt nästa att göra är att leta stämplar till inbjudningarna, papper har vi redan, iaf den ena färgen men mörkblått finn överallt så det är ingen konst.

• Fru The

Gerda

Kul att köpa papper. Själv håller jag på att färdigställa fotoalbumet från semestern. Satt uppe sent igår och bara satte in alla 109 kort. Men så saknas då alla bildtexter, rubriker, en del bilder från datorn och de långa texterna om ställena vi besökte och vad vi tyckte om dem..

Idag kommer en kompis på besök och vi ska hjälpa henne installera om datorn. Så idag lär jag inte hinna fixa klart albumet... Vill ha färdigt det snart ju så att man kan visa det!

• Fru The

förhoppningsis

*ler* Vilka roliga dygn du har! Mina innehåller bara 24 timmar och inte 30. Men jag förstår att du har fullt upp med plugget! Hoppas att du får ihop din uppsats innan du går i bitar!

Ska alla göra inbjudningarna själv här eller? Känner mig lat när vi köpte inbjudningarna det första vi gjorde.

Sedan sitter vi och funderar på om vi ska förboka (reservera) hotell och vandrarhem för gästerna och skriva in det i inbjudan (infobladet).

Våra toastmadame säger att vi inte behöver det, utan det är gästerna som får göra sånt själv. Samtidigt har vi gäster som åker över 100mil för att komma hit i så fall. Hur löser vi det enklast? Och när behöver man skicka inbjudan om de ska hinna boka själva annars?

Svar på tråden Vår dag 070707... #4