Vår dag 070707... #4
Försökte skriva i våran tråd, men den var stängd för svar, så nu öppnar jag en nu. Välkommen alla gamla som nya bekanter!
Försökte skriva i våran tråd, men den var stängd för svar, så nu öppnar jag en nu. Välkommen alla gamla som nya bekanter!
alla trådar stängs efter 3 månader.. men välkommen!
Det hoppas jag att Gerda och förhoppningsis gör också plus alla andra naturligtvis!
Gerda
Hej! Trevligt att du hittade till tråden. Då så, då har vi nog snart alla här! Hann ju aldrig skriva att en ny tråd öppnas men jag hoppas att alla kan hitta rätt i alla fall!
Jo, förstår att orken är låg när du jobbar! Hoppas att du snart kan ta del av bröllopstankar och hur går det med den runda magen förresten?
förhoppningsis
Håller för fullt på att fixa med semesterkorten! Ska ta kort på blommorna, de kommer! *lovar*
Vad blev det för klänning? Själv beställde jag min Nixa i Gävle idag. De har varit underbara! God service, ärliga och man känner sig varmt välkommen och betydligt billigare än Göteborg.
Är det förresten någon som vet något sådär superbra ställe att lägga upp album med semesterkorten?
förhoppningsis
Nu är bilden upplaggd under "blommor"
pg.photos.yahoo.com/ph/thess_brollop/my_photos
Knalla in vet ja!
helenrik
Jag är själv nöjd. Och förhoppningsvis så lär min nuvarande tärna stanna kvar i rollen. Det har varit mer än struligt kan jag lova..
Hemma från semesern är man och det är bara att börja ta tag i allt igen. Byter arbetsplats nu också, så det blir svårt att hinna med allt nu. Jag hoppas verkligen att allt ska gå vägen!
Gerda
Läste om din dag. Förstår att du har haft det helt underbart och inte tvekar det minsta på att du har den rätta!
Själv har man ju passat på att köpa handväskor till alla och en var. Främst vår kattvakt, tärnan har vi fått tag på en underbar liten väska (får väl fota), till sambons mamma och så till mig själv och jag som aldrig använder handväskor! Den pratade med mig! Du vet precis vad jag menar! (En del tror att man är knäpp ju!)
Gerda!
Nej, inget begär av väskor. Men jag hittade en del fint i alla fall.
Här kommer semesterbilderna:
thess.myphotoalbum.com/albums.php
Alla texter är självklart inte klara ännu. Tar tid att tänka och söka info. Men enjoy!
Absolut en väskmakare runt hörnet som gjorde allt! Vore toppen!