Inlägg från: Fru The |Visa alla inlägg
  • Fru The

Vår dag 070707... #4

förhoppningsis

Låter förträffligt! Kul med ja! Bara de varar.. (egen tanke på tärnorna som lät ett jag drastiskt bli nej)..

• Fru The

förhoppningsis

det är nog bara jag som har haft otur med mina tärnor..

Hur går det annars med studier, kortpyssel och annat?

• Fru The

vad för band valde du?

Jo själv går det framåt.. Ska på studiebesök nästa torsdag på 2 arbetsplatser och sedan är en dag till med 2 besök, när vet jag inte dock.

Vi skulle upp till Gävle imorgon och hämta min klänning, men med den väntade stormen så vet vi inte hur det blir. Inget kul att åka i storm! Samtidigt har jag tagit ledigt för att åka.. Jag vill verkligen ha hem min brudklänning nu!

• Fru The

förhoppningsis

Vi åkte bara till Västerås igår och nattade hos brorsan och åkte vidare idag och hämtade då upp min underbara brudklänning och provade lääänge... Jag bara njöt!

Okej.. då kanske du får byta banden till korten då. Bara du blir nöjd! Du får visa när de är klara.

Annars är det lugnt med planerandet för övrig. Finns så mycket som man får passa på att njuta av..

• Fru The

förhoppningsis och Gerda

Vi får se hur duktig jag är på att låta klänningen bara hänga, annars får jag flytta på den! Men det är härligt att äga den äntligen!

Ska bli kul att få se era kort sen. Behöver själv tips för informationsbladet och så..

Men nu är det bastudax..

• Fru The

Hej!

Hur går det för er?

Själv har jag börjat städa ut klädkammaren. Får ju inte plats med brudklänningen annars och jag kan ju inte ha den hängandes framme. Men går allt och tjuvkikar på den lite nu och då och bara väntar på att få prova den ordentligt tillsammans med tärnan!

Har ni kommit nånstans ni andra?

• Fru The

Hej alla nya och varmt välkomna!

Här ligger planerna lite på is och det är helt okej för mig. Har ju jobbat så mycket innan så det är skönt att inte stressa.

Det som ligger närmast att ta hand om är info-blad och inbjudningarna.

Köpte klänningen i helgen som var och har även hittat billig hjärtkonfetti som vi ska strö över borden. Vet inte vad som är kvar att göra..

• Fru The

l i s a

Stackare! Hoppas att du snart hittar ett nytt jobb. Och du ska se att du kommer bli gift. Ekonomin blir ansträngd. Vet hur det är. Men det man vill kan man.

*styrkekramar*

• Fru The

glad tjej

Hej och välkommen!

Här är det ändå rätt lugnt just nu. Det är ju trots allt drygt 8 månader kvar.

Jag har aldrig hört talas om en sån där bomb. Hade varit kul att se hur den funkar!

• Fru The

l i s a

Det är ju alltid något positivt att man själv inte är orsaken. Tyvärr är det ju principen sist in - först ut som gäller.

Hoppas att du får en fin helg i alla fall!

Svar på tråden Vår dag 070707... #4