Inlägg från: Saffranin |Visa alla inlägg
  • Saffranin

6 oktober 2007

Bruden i Vasastan, blev det många tårar på Ikea?
    Jag är inte så bra på att hålla saker hemliga så min tärna och toastmasters har vetat det rätt länge nu... Men ingen av oss har varit på nåt bröllop tidigare så det kanske är bra att alla har låång tid på sig.

Jag är oxå 26 år och läkare. Just nu mest upptagen med att söka AT och så planera bröllopet förstås! Väldigt lätt att fastna i nån intressant tråd här och plötsligt har hela dan gått.

• Saffranin

Jo, så är det nog. Rätt skönt att det är så lång tid kvar så man hinner planera allt utan stress och panik.

• Saffranin

Hejsan!

Andie
    Skumt att folk räknar med att bli bjudna och till och med kommer med antydningar om det! Svårt att komma på nåt bra svar... vilka var det som frågade? Gällde det dem själva eller andra gemensamma vänner? Om det inte gällde dem kan man väl säga som det är? Folk måste ju kunna acceptera att inte bli bjudna.

Min tänkta tärna bor i Stockholm och verkade inte bli så jätte-överväldigad över att jag valde henne. Sen jag sa det har vi inte pratat om det alls och det känns lite konstigt. Känner att jag kanske borde ha valt nån annan, men det är ju lite svårt att ändra sig nu. Tror jag kommer att kolla på brudklänning med min m2b, låter skoj att göra det med sina tärnor dock... kanske borde tänka om?

Som jag skrev där uppe så är jag 26 år, läkare och bor i Göteborg. Har varit förlovad med min sambo sedan 17/7. Först att gifta oss i gänget och ingen av oss har ens varit på nåt bröllop.

• Saffranin

Heidi L

Varifrån Värmland? Jag är från Karlskoga från början. Kul att ni bokat kyrka föresten! Känns mer på riktigt då!

Andie
    Faktiskt rätt ofattbart att folk tänker så. Jag räknar inte ens till 100% med att bli bjuden på bröllop till de allra närmaste. Man vet ju aldrig hur litet bröllop nån tänkt sig.

• Saffranin

Välkommen Jämtlandstaus!