• Bruden i Vasastan

6 oktober 2007

Ny tråd för alla som ska gifta sig detta datum! Vi verkar vara några stycken...

• Svar på tråden 6 oktober 2007
  • Andie

Hejsan
    Nu har jag hittat hit! :D
    hur många var vi som skulle gifta oss det datum 5 st?

• Saffranin

Bruden i Vasastan, blev det många tårar på Ikea?
    Jag är inte så bra på att hålla saker hemliga så min tärna och toastmasters har vetat det rätt länge nu... Men ingen av oss har varit på nåt bröllop tidigare så det kanske är bra att alla har låång tid på sig.

Jag är oxå 26 år och läkare. Just nu mest upptagen med att söka AT och så planera bröllopet förstås! Väldigt lätt att fastna i nån intressant tråd här och plötsligt har hela dan gått.

• Andie

Saffranin
    Hejsan.
    Jag pratade nyss med min toastdame. Hon hade varit på ett bröllop igår så hon gav mig en massa idéer. :D Men hon sa att det är bra att hon vet om att hon ska vara vår toastis så att hon hinner förbereda sig.
    Jag tror säkert att de som ska hjälpa till vid ert bröllop oxå kan känna så..

• Saffranin

Jo, så är det nog. Rätt skönt att det är så lång tid kvar så man hinner planera allt utan stress och panik.

• Andie

Alla verkar inte ha hittat hit....
    *puff puff puffar på tråden* -----> ----->

• Bruden i Vasastan

Blev inga tårar på Ikea, vi ställde in det pga ena tärnans son som var kinkig. Varenda gång vi ses är en annan kompis med som också är nära men inte riktigt lika nära. Svårt att säga det då. Hon är väldigt modeintresserad och häromdagen nämnde hon att hon gärna var med och provade ut klänning. Känns lite skumt då jag tänkt att endast tärnorna skulle följa med. Tror inte hon blir sårad men man vet ju inte...

• Andie

Bruden i Vasastan
    det var ju lite drygt att hon var med isåfall... Men du får väl boka en fika när bara du och tjejerna du vill ha som tärnor träffas och se till att den andra tjejen är uppbokad på annat håll under tiden.