6 oktober 2007
Hejsan
Nu har jag hittat hit! :D
hur många var vi som skulle gifta oss det datum 5 st?
Hejsan
Nu har jag hittat hit! :D
hur många var vi som skulle gifta oss det datum 5 st?
Saffranin
Hejsan.
Jag pratade nyss med min toastdame. Hon hade varit på ett bröllop igår så hon gav mig en massa idéer. :D Men hon sa att det är bra att hon vet om att hon ska vara vår toastis så att hon hinner förbereda sig.
Jag tror säkert att de som ska hjälpa till vid ert bröllop oxå kan känna så..
Alla verkar inte ha hittat hit....
*puff puff puffar på tråden* -----> ----->
Bruden i Vasastan
det var ju lite drygt att hon var med isåfall... Men du får väl boka en fika när bara du och tjejerna du vill ha som tärnor träffas och se till att den andra tjejen är uppbokad på annat håll under tiden.
Och folk är bra konstiga när det gäller bröllop. För som sagt det är ju över ett år kvar tills den 6 oktober 2007 och det har redan kommit förfrågningar om vissa personer (som inte är nära vänner eller ens släkt) får komma. Har inte riktigt nåt bra svar. Försöker undvika frågan men det kan man ju inte göra i evigheter... Nån som har smarta förslag på hur man kan ge ett svar på frågan/antydningar om att personen minnsan ska komma? När man egentligen inte ens har tänkt bjuda personen.
Bruden i Vasastan
Vi är inte klara med budgeten ännu på långa vägar men man har ju en ungefärlig uppskattning av vad saker kostar...
Och vi prioriterar ju nära vänner och släkt inte bekanta och arbteskamrater.
jag är 25 år, varit förlovad med min m2b i 8 månader. Bor i Uppsala och jobbar som ekonomibiträde på en skola i uppsla.
Saffranin
De som frågar och halvt tjatar är en kompis till min svägerska, hon är lite halv knepig och tror hon är en del av min m2bs familj på nåt sätt. Hon är bara jobbig. Har hänvisat henne till vår bröllops sida där det står ett svar på denna fråga som jag och min sambo har knåpat ihop.
De som gör antydningar är min arbetskamrater... och dem funderar vi på att bara bjuda till vigseln hur som helst grejjen är ju den att en tant tror hon ska få vara med på middagen... För visst jag har pratat lite bröllop på jobbet... men mest bara för att de frågar...annars försöker jag ju undvika det så mycket som det går...
*suck* och det är ju hela 366 dagar kvar idag! Och de har redan börjat?! Hur kommer det att bli när det är 6 månader kvar?
Välkomen hit Heidi L!
Saffranin
Som sagt folk verkar bli som galna när det är bröllop på g! Fattar det inte. Och jag gillar inte att behöva säga nej, just nu kan jag ju säga att vi inte har kommit så långt... trots att jag i mitt huvud är ljusår där ifrån!...
tjejer idag är det 365 dagar kvar!!!!!
:d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d
Desperate2bewife
Välkomen in!
Det är bara att börja "snacka" (skriva)
Själv är jag från uppsala.
Så hur långt har ni kommit i er planering?
Heidi L
Om det nu skulle regna den dagen nästa år ska vi ha en stort paraply, vet dock inte om det måste vara vitt...
Iaf och sen har jag funderat på nån typ av kofta eller bolero att ha på mig på festen om det skulle bli kallt. Men inne i kyrkan så ska det vara med den till tänkta överdelen (typ en busie liknande sak)
P.s. sorry om jag stavat fel, väldigt tidigt på morgonen just nu...