Inlägg från: hellokitty |Visa alla inlägg
  • hellokitty

Oups lite snabb... 6

CHeers,

Låter inge kul... Hoppas du mår bra....

Här är det bara bra men har så fruktansvärt ont i ryggen. Bajskorven väger ju över 6 kg nu och att gå och kånka på honom några timmar om dagen känns verkligen. Vi har en kompis som är "skyldig" oss massage så har bett husbandet ringa henne men han "glömmer" alltid.
    Idag ska vi ut och göra stan!
    Fick min retroaktiva föräldrapenning igår, 26.000:- in på kontot. Tjing tjing!! Det kommer bli många speldosor, strumpor, jackor, byxor och ja... allt möjligt till Ludde idag!! Och två par jeans till mig.

• hellokitty

Ja, det är klart att vi har gjort! Han är så söt i den med "trekanten" på huvudet! Den är mjuk och gossig också!!

Nu vaknar han hör jag.... Skönt att du mår bättre, vännen!

kram kram

• hellokitty

Hej Ladye,

känner jag dig?

Hej 08:an! Bara bra bara bra!Själv då?

Nu har Luddis ätit så nu ska vi packa ihop och traska iväg. Är ju ett helt projekt när man går ut med en liten....

tjenixen!

• hellokitty

tjena brudar!

Cheers,

Tack för tipsen!! Ska kolla in det idag på stan!! Har ju sett en übergullig tröja med en döskalle på som jag tänkt köpa annars men tror den är apdyr...
    Blir nog märgbenet isåfall för kan tänka mig att hon redan har väska med allt som tillhör till hennes bäbis.

Gerda, VIsserligen tycker man att man bara väntar och väntar på att "skiten" ska komma ut men det är lite tidigt än!! Kniiiiiiiiiiiip!!!

• hellokitty

hemlis,

en whisky med pressad vitlök gör susen i musen!! Eller i halsen i detta fallet!! Men smakar lika äckligt som det låter.....

• hellokitty

Om inte så vet du iaf att du lever efter den drinken!

• hellokitty

Cheers,

om man ska köpa något av dina förslag så måste man gå till djuraffär, eller hur?

• hellokitty

är du här också, skvallris?

• hellokitty

tjenis penis!!

Jag tänkte göra ett litet gästspel idag!!

Hua, vilket jäkla väder.... Ska ta mig ut idag också.. Handlade några jeans igår och miffot glömde ta bort larmet på två par av jeansen!! Hur kul är det att upptäcka när man kommer hem...?
    Måste bara vänta med att gå ut tills mitt hår har torkat. Annars blir det istappar av det hela.

hur är det med er?

• hellokitty

Jag låg på bb en natt bara... Och dom var på en hela tiden och frågade om vi verkligen behövde ett dubbelrum eftersom det fanns andra som också behövde det.

"...en liten krabat som bara älskar en ovillkorligt".....

Ahahahahahahaah! Känns som om han inte gör annat än skriker på mig. Dröjer nog länge innan man känner att han älskar en ovillkorligt.

Svar på tråden Oups lite snabb... 6