Oups lite snabb... 6
Nä precis, va skulle vi göra utan husbanden... tänk va tyst och stilla det skulle vara då
Pusselipusspuss på dig själv din nakenfiiiiiis
Nä precis, va skulle vi göra utan husbanden... tänk va tyst och stilla det skulle vara då
Pusselipusspuss på dig själv din nakenfiiiiiis
*poff*
Nu e jag här
Har du varit på lunch eller
Måste gå en stund... har fått varor och som vanligt så packar dom inte upp sig själv
Mumsigt med tacopaj
Satte mig precis och ska försöka få i mig lite mat oxå, lasagne blir det idag.
Varorna är nu uppackade men nu ska dom läggas in i datorn och sen så har det blivit lite ändrade priser så nu måste jag ändra hyllkantsetiketter oxå, puh...
Ja lasagne e gott och jag brukar göra själv men idag köpte jag en färdig.
Nä jag har inte fått in varorna i datorn och idag var det inte färgburkar som kom utan konstnärsmaterial
Haha ja det har du rätt i, förpackningarna är ju inte lika stora. Försvinner ett tag nu igen, får se om det funkar
Den hemlige anmäler sig
Sicka lyxlirare ni e då... är lediga och slutar tidigt kors och tvärs
En annan får slita ända tills kl 18 varje dag...
Tjänar bra??? beror på vem man jämför med
Klart du ska gå på julfikat med joppet, inte värt att riskera att nån jobbarkompis väljer nåt fult för visst kommer du vinna, visst?!!
Själv ska jag på firmamiddag imorgon kväll, det blev inget julbord i år (och tack för det) utan vi ska till en restaurang och mumsa
Haha... nä det finns faktiskt fler som joppar i vårt företag En till i vår andra butik och sen är det 4 målare också
Du behöver inte oroa dig för mig, jag ska köra...