Inlägg från: Hemligt ( fast inte längre) |Visa alla inlägg
  • Hemligt ( fast inte längre)

Oups lite snabb... 6

Jovars... jag tycker att det varit så, men Markus låter likadant hela tiden... jag säger inte att han är dålig för det är han verkligen inte. Men Erik har verkligen hämtat upp sig, han måste ha lärt sig en massa under dessa veckor för nu tycker jag inte han tar en falsk ton.
    Det är jämt mellan dom nu tycker jag, och ska jag heja på nån så blir det Erik
    Men vem vet, nästa vecka kan jag ha ändrat mig Beror på vem som sjunger sig in i mitt hjärta

Jaja.. ni kan försöka övertala mig men det går inte serrni
    Icke blanda in Johan i det här... han skulle åkt för längesen...
    Men visst Erik var kaxig, men jag tycker han blivit lite mer softis nu *yummi*
    Ok, Markus har varit bra ända från början men jag tycker inte det spelar någon roll för det är ju hur dom utvecklas som har nån betydelse (se på Johan, han är ju så upp och ner så det liknar inte nåt.. verkar inte som han ens försöker ta till sig nån kritik utan han bara kör) Erik däremot har ju verkligen jobbat upp sig.
    Om Markus eller Erik vinner spelar ingen roll tycker jag, så länge det är dom två det står mellan

Gerda

Du e för go min lilla jalf
    ääääääääälskar dig oxå , lycka till hos handledaren

Jag har raderat min gästbok på fl... kom på nu i efterhand att där stod ju era nick... om ni inte vill säga här vad ni heter så kan jag säga mitt: carbonara, så kan ni skriva nåt till mig.

*ASG*

Jag tyckte det var lite kul när du vimsade till det

Egentligen är det mest roligt bara för att jag själv kan vara likadan... skönt att se att det finns fler

Jaja... :D-D
    Men hördu du du jalf jag ska tänka på dig när jag sitter här framför datorn och du är på hemmet och torkar

Oj oj här har det varit livat ser jag, bra jobbat tjejer

Själv har jag knappt haft en sekund över idag, kunder och bokföring hela dagen= inget oups.

Ville bara säga hej och hej då, vi hörs nog imorgon

Svar på tråden Oups lite snabb... 6