• Gerda

Oups lite snabb... 6

*stånka-pusta-stånka-slamra-pusta-pust-knarr*

:D :D :D :D :D

Gerda som går runt i lägenheten i super-slowmotion utan specialeffekter!

• Gerda

Åh hjälpars!!!

Här går man o lägger sig några småtimmar (man blir faktiskt trött av att steka pannkakor o låtsas va duktig hemmafru o gravidos (fast mest tröttande är ätandet kanske ) ) å så fylle-snackar ni 4-5 sidor! gahhh!

Jalf, så bra att Cheers introducerat dig för alla eller tvärtom kanske det är Om du inte hajar så mkt så är det bara att läsa om o om o om igen... å dricka lite mera schkumpa eller bli gravid! Jag hajjade mera av cheers direkt när jag blev på smällen, dessvärre tar bebis all hjärnkapacitet just nu... så jag har nog glömt mkt igen...

(Bebis har dåligt lokalsinne, liksom sin mor, så all tanketid går nog åt till att hitta ut, HOPPAS VI.)

Har just ätit lunch, men ska fixa en latte o en bulle... sen dra mig upp på stan. Idag tog magsmörj slut å det kliar som .... Å andra sidan har jag inte kommit upp på stan än, jag skulle varit iväg i måndags....

• Gerda

jalf!

Vart spelar din gubbe fotboll? Han msåte ju va en snygging om han är fotbollsproffs också, ALLA fotbollsspelare är snygga.

Jag tror att de bara behöver sparka på en som barn så blir dem snygga. Min är iaf SNYGG o han är ju inte proffs ens

Ifall att det blir en pojke så måste jag nu iväg o köpa en fotboll också....

• Gerda

hemlisen!!!

schhhhh! Jag försöker ju! Jag duschar, letar kläder (tar på dem tom!) och sminkar mig snygg

Sen börjar alltid bebis bråka, sammandragningar, fogarna eller så är jag hungrig IGEN när jag är klar med ritualerna!

Nu har jag kommit så långt som en bulle i ungnen (äkta bulle ) ett glas mjölk, sminkat klart... kläderna är framtagna... men A's morgonrock är skönare...

• Gerda

åhhh.... nu vill jag klämma på snygg rumpa också... men den sitter 40 min bort och programmerar tråkiga datorsaker....

Va fuskigt ändå att hemlisen får klämma på rumpan också, det var vääääldigt generöst. Jag delar inte "min" rumpa med nån hahaha... fast han får gärna visa andra med snygga jeans o så... men då får de bara titta haha!

• Gerda

är det jalf som var bruden på länken... från kameran som hemlisens man gömde?!

*fattar inget, men bara lite*

Då är ju jalf VÄRSTA piunglan ju! Å brudgummen fotbolsspelaren? Också snygg... men frugan ännu snyggare ju!

Hemlisen - är det du som är tärnan då?! Vad snygga alla är ju....

• Gerda

Cheers

Undersköterska

Det vet jag för jag har 2 sånna kompisar å jag läschpar alltid när jag ska säga det snabbt... fast de är nog ssk:are nu om några månader.... vet du vad det är?!

• Gerda

NU trillar poletten eller hittade tillbaks

Cheers, inte konstigt att du inte fattar nåt heller...DIN hjärna är ju i KINA! Det är ju LÅNGT BORT!

Nej, varför skulle jag ha datorn i duschen? Då skulle MIN snygga rumpa bli ARG på mig!

Hemlisen, aha... så jalf är också snål med sin mans rumpa? Jag märker att hon inte visade hans rumpa i din kamera... det var ju SNÅLT. Vi skulle ju bara titta, inte röra
  • Gerda

jalf

NU såg jag en snygging snygging han e blond o lite ruffs-tuffs i håret! Vad snyggt folk ni känner!

Jag tror att jag känner igen din man, men han e ju fotbollsspelare som ser bra ut, det finns ju många sånna... Jag måste fråga min sambo sen om HAN känner igen honom... om han gör det så betyder det att jag också gör det... genom TV förstås, för jag har glasögon o ser inte såååå tydligt alla spelare på plan

Vilka bra bilder i den där kameran! Var köptes den Hemlisen?!

• Gerda

cheers

haha.... nej, datorn är lite överallt... men inte i duschen!

Min rumpa blir inte avis när jag har datorn, han har en egen bättre...

ssk:a sjuksköterska Glänser med mina vårdkunskaper....

Jag är väldigt impad av den där kameran. Våran nya kom ju helt TOM! Ska jag reklammera eller?

Svar på tråden Oups lite snabb... 6