• Gerda

Oups lite snabb... 6

Åh vad gott Dallis Men jag har bak-förbjudit mig själv till torsdag BF-dag. Kommer inte bebis då, då jäklar ska det bakas o ätas. :D

Bananchipsen är ok, köpte helt sockerfria... så de smakar eg. bara papper... men jag var tvungen att väga upp mot honungs jordnötterna som var huvudmålet

• Gerda

cheers

Jag laddar inför torsdags BF Haha, å ploppar inte bebis då så blir onyttigt för hela slanten.

Andreas åkte runt o letade mövenpick chokladglass igår... Överallt fanns bara pecannöt o nån caramell. Hallååååå CHOKLAAAAAAAAAAAD!!!

• Gerda

Kan ni inte säga att Gerdas gubbe gör allt hemma? Utom att laga mat iofs... Så kanske de tänker till, å börjar städa lite mer... så dem inte tror att ni lägga ALLT på dem pltösligt en dag?

I princip all städning o tvätt gör han hemma...fast han längtar till den dagen jag inte är gravid ohc kan ta kattlådan igen ... Nån gång är jag duktig o städar lite...

• Gerda

cheers

I vanliga fall delar vi faktiskt på toan, jag tar kattlådan mest... jag lagar i princip all mat och disken (diskmaskin )

Så jag ska ta lite mer grejer att göra hemma när bebbe är född hrm hrm...

Sen håller faktiskt jag reda på massa saker - födelsedagar, fixar alla listor och ser till att julklapparna inhandlas (han bär)... ringer de flesta samtal, han gillar inte telefonprat. Hrm...

• Gerda

jalf

Hehehe... alla nationaliteter där verkar det som!

På hälsostationen idag (som är mini-mini) kom en tjej/kvinna och skulle skrivas in för sin 1:a grav. Med sig hade hon mormor, mamma och två systrar...Åh jisses vad trångt det blev i den smala väntekorridoren.

Alla var täckta från topp till tå med stora tyger och de hade superskoj allihopa som om de satt på nåt fik. Då ville jag också förstå och hänga med... för hängseljeansen skavde och jag läste en skvallertidning med anorektiko-Vicotria Beckham förstorad framför mig.

• Gerda

Idag är jag absolut först i tråden

Vattnet gick 06:00 idag, trodde Andreas slog mig på rumpan och var lite arg för det, men så började karusellen och nu försöker jag få i mig frukost och klocka värkarna...ONT!

Ha det gott tjejer

• Gerda

Oupsar in medan hon sitter i sin bärsjal coh stirrar upp i taket

Gooood mooooooooooorning!

(måste passa på å äta frulle också)

• Gerda

näää våra dammråttor hade ju Lillian lånat till håret på nobelmiddagen!

• Gerda

tack hemligt!

cheers

Japp, jag var oxå där fast i köket o smakade maten Markoolio var där med, han dög inte att va Lillians kavaljer igår - drotnningen ble sur!

Svar på tråden Oups lite snabb... 6