• Gerda

Oups lite snabb... 6

hemlisen

picasaweb.google.com/rauha78/FridaJoakimsBrLlop/photo

eller bild 85 iaf Snyggingen står med pinglan jalf!

cheers

Aha... då hajjar jag om duschen

Sicken säljare du är, jag gick nästan på det. Men så kom jag på att jag knappt får plats i vår duschkabin längre ju!

• Gerda

jalf

Jo, jag kände visst igen din man på egenhand. fast inte namnet eller så... men från sporten säkert...

kan ju va din bror, du e pingla så han är säkert snygg

Jag vill också gifta mig! nåja, ska klämma ut bebis först... å sen inte äta så mkt... Fast våra gäster är nog inte så snygga Eller jo, min sambo e ju det det får väl duga?

• Gerda

Å jalf... så det är din bror?! Är han singel? Ledig? Bachelor?

Jag är ju än så länge ogift.... haha...

• Gerda

cheers

vi kan plaska i fula-avdelningen av deras snygga fest! SÅÅÅÅ fula är ju vi inte Så vi kommer in iaf... slipper planka!

• Gerda

jalf

ogift (planerat bröllop 070707)
    bebis vräks 23/11 (önsketänkande)

Flickor
    Ska också "dra" nu.... hasa mig runt i lägenheten... och ta mig upp på stan

puss på er!

• Gerda

Stackars dig cheers

Men jag måste passa på när jag kan gå nån meter i timmen så kanske jag kommer till ett apotek, post... å sen nån rolig affär också

• Gerda

Shoppingen gick bra!

Ordnade allt som var kvar till BB-väskan - bröstvärmare, bröstvårts-salva, intimservetter å massage-mojäng till ryggen när Andreas inte orkar med händerna mer...

det är bara godiset kvar, men det vågar jag inte handla förrän det är dags, annars går det åt måååånga kilon snask

Fixade julklapparna till gudsonen o sambons systerson + födelsedagspresent till honom. Andreas julklappar är klaaaaara också! Häääärligt!

jalf

Det är bara bra att du hittade saker till flickorna Det är ju svårt att inte få med sig onödiga grejer hem... det hör nog till kvinno-generna

Ja, snaaart kommer bebis ut! Å vi längtar så vi längtar. Fast ikväll är A på ledsagarkurs på förlossningen, så bebis kan ju vänta till 20-21 när kursen är klar så är pappa redan på plats och redo

• Gerda

Morning!!!

:D :D :D :D

Idag är inte en bra dag med fogarna... undrar om de som har maraton-guinessrekordboks-s*x har det så här dagen efter mellan b*nen? Fast jag har ju inte försökt mig på nåt SÅNT rekord... jag har bara foglossning eller nåt.

ONT som f*n gör det iaf å snart har jag ingen A hemma som kan hjälpa mig...

• Gerda

Schkåååål brudar!

Hjälper inte att ligga o vila Så då kan lika gärna sitta uppe i sängen o dricka lite schkumpis Alkofritt visserligen, men bebis likes ändå! (Måste komma fr de ryska generna fr pappans sida... )

Party party... vem står för hellakopter-underhållningen idag? Inte Runar o Markolio hoppas jag!

• Gerda

jalf

Jag bor i Oslo... så mitt stackars barn kommer att födas norrman!

Svar på tråden Oups lite snabb... 6