• Gerda

Oups lite snabb... 6

haha vad knäppa ni är!

Schkumpan har gått åt! Kanske jalf ångrar sig imorgon när hon vaknar o hela världen har sett henne i latex LATEX-JALF!

Men jalf, dina ungar är så söta... jag kanske ska börja hasa mig mot Finnmarkerna o se om jag kan föda bebbe där då lite extra garanti att den blir snutte-söt Fst norrmännen är inte illa dem... bara kjempe-virriga!

• Gerda

Schizo-Cheers! Pratar du med dig själv?! Eller är det eg. spriten som pratar med cheers?

• Gerda

Jag är ju på matjakt!

A tycker inte att Lillian skött sig särskilt bra på städfronten den senaste tiden... hon har bara en massa "umgänge" med Runar hela tiden och missar alla dammråttor...

Så A har sagt att hon portas till hon lärt sig städa igen, MED kläder och UTAN rune!
  • Gerda

Dallis

Vad du tjatar om idol-markus

Är det han som ska hellakoptra idag?!

• Gerda

tlåkig du e cheers!

ha en god helg! :-d

• Gerda

Dallis, jag har ju bara sett honom på kvällstidningarna.se men han är väl ok på dem bilderna med.... Han får väl visa vad han går för med hellakoptern!!!

Å ja tack... mera alkofri schkumpa o massa choklad tack!!!

Min mamma dreglar visst i omgångar också efter honom, av pappas rapporter.... Men inte lika mkt osm när hon dreglade över Sebastian... drunkningsvarning var det där då...

• Gerda

jalf

Sthlm-city är kvar... tjattra på med din svägerska... hon SAKNADE väl dig

Lustigt, JAG kom iaf iväg tll OSLO city... det var ju hallelujamoment...

Du får shoppa i helgen? Ta med svägerskan... om hon inte är för upptagen med att sin gubbe!

• Gerda

jalf

Ojdå... lite långt emellan då med 50mil... Då får hon fortsätta med att inkräkta på dina shoppingtimmar ju

Aha, ska han spela mot norrmän? Det kan inte va alltför svårt låt tjejerna sitta på bänken så kan du shoppa lite istället hihi...

• Gerda

:D :D :D :D :D

Tack för skämten Men det gör ju ont att skratta åt kines-skämtet... har ju sd på G nu!

Svar på tråden Oups lite snabb... 6