• Gerda

Oups lite snabb... 6

Jag hade luva på mig! Dessvärre gick jag förbi ett fyllosällskap... och hade jag inte haft den fina hunden hade jag lätt kunnat smälta in i gänget... så imorgon ska jag anstränga mig för att vara chicare.

Vill ta mig upp på stan och shoppa... men så är jag lat samtidigt... vilka problem!

• Gerda

Jag tolkar om orden ändå haha
  • Gerda

min helg har varit bra... päronen kom och lämnade av vovven innan de åkte till teneriffa.

Så jag har en bortskämding att barnvakta i en vecka...

Mamma kom med massor gott gott, mååånga tidningar och dvs... så kanske blir inte mina dagar så långtråkiga ändå

• Gerda

Morning Cheers o Oups-flickor

Cheers, det är en lhasa apso/bichon-bortskämding. Han är tydligen vår sladdis-lillebror!

Våra leonbergers fick aldrig det så slappt och lyxigt som denna får ha det! Inte jag o brorsan heller för den delen

• Gerda

Tja... kan jag väl! Bara påminn för jag har teflonminne!

Ska ge mig ut på stan och jaga kläder... inte det lättaste! 8) Tur att man har fina bling bling att överkompensera med om kläderna skulle va fuuuuuuula till 30-årsfesten!

Förresten, vad säger ni om detta som present till en 30-årig kille.... min kompis sambo?

Jamie Olivers flavour shaker (www.inreda.com)
    Delikatessolivoljor - chili och vitlök
    Färska kryddor

Budgeten är 500kr, så dessa saker är vad vi får in i korgen...typ

Eller har ni andra tips? Denna korg kan vi ge svärfar också i julklapp om vi kommer på nåt bättre!

• Gerda

Hehe.... njae... men de gillar god mat... å god mat som kan lagas snabbt

Svar på tråden Oups lite snabb... 6