Inlägg från: Hej baberiba |Visa alla inlägg
  • Hej baberiba

Oups lite snabb... 6

Tror att jag ska hem och ta på mig min klänning:D är sugen:D

• Hej baberiba

Gerda

Här får du lite specialeffekter.....lite ljus och puffar:D

• Hej baberiba

jalf

Tack;) kul att du gillar vår outfit och allt runt omkring;) ja kyrkan är så mysig, det är den äldsta kyrkan som finns här i bygden:)

• Hej baberiba

Gerda

Nä det har jag inte:o tänkte inte på det:o skulle kanske haft det:D:D:D:D ska tänka på det inför morgondagen:D

• Hej baberiba

Gerda

Lite skvaller från cheers:D:

jalf och hemlisen är bästa polarna:D hemlisen var tärna på deras bröllop:)

• Hej baberiba

jalf

:D:D:D vi har kul här:D

Du gör ett : och sen ett D efter.....

• Hej baberiba

jalf

Stackars dig som får äta rester:o
    :D:D:D:D

Själv sitter jag på joppet (översatt till svenska: jobbet):D har precis druckit kaffe och käkat en fralla:D MUMS men jag saknar min lattemaskin därhemma:o vill ha en latte få ta och ropa på kitty som kan göra en till mig......:D:D:D

• Hej baberiba

Kiiiiiiiiiiiityyyyyyyyyyyyyyy var är duuuuuuuuuuuuuuu vill ha en latte !! fixar du??:D är på joppet kan inte göra nån men du som är hemma och kan dricka lattes hela dagen kan göra en till mig....skicka den med din rosa hellakopter:p:D:D:D:D

• Hej baberiba

jalf

Liter översättningar så du hänger med här:
    Joppet: jobbet
    Hellakopter: Helikopter (kitty har en rosa och guldig dom vi brukar åka med när vi här på oups åker på semester:D) då har vi våra coola brillor på oss 8) och våra rosa flipflops:p
    Husbandet: Mannen i vårt liv:D

Jag är cheers den hemliga agenten 8) men säg inte det till nån:D:D:D:D

Hemlisen är smygar´n:D:D:D det brukar Gerda oxå vara men hon har det lite svårt med smygandet just nu då hon är med bebis i magen:D

Dallandra= Dallis....en go tjej som oxå har bebis i magen.....Hon gillar att äta:D:D:D:D

BlivandeFruAndersson08= 08:an hon har typ världens längsta nick här p å BT man är ju trött i fingrarna om man ska skriva hela hennes nick:D:D:D:D:D därav 08:an:D

Kitty är den heltokroliga tjejen här:D allt hon säger och skriver skrattar man åt:D:D:D hon är även kallad Shitty:D hon brukar vara denna gubben: :[ för det ser ut som han s*iter :[
    :D:D:D:D:D

ica= lyser med sin frånvaro men hon har inte heller alla hästarna hemma därför passar hon in här helt perfekt:D

Svar på tråden Oups lite snabb... 6