Inlägg från: Hej baberiba |Visa alla inlägg
  • Hej baberiba

Oups lite snabb... 6

jalf

är bara snygg på vår bröllopsdag:D hahahahahaha.....men säger Hemlisen att jag är snygg så är jag väl det men jag ska säga att min husband är :[snygg:D särskilt när vi är nakenfiiiiiiiiiiiisar:D:D:D:D:D:D:D ASG* han är megasnygg i kläder oxå;)

• Hej baberiba

Vad tusan är det mer er girls:o Inte pysa och lämna mig ensam kvar här:o snyft...:( jag behöver inte joppa....tänkte BT:a fram till 14:30 för då ska jag käka tårta:p MUMS högsta chefen i bygget bjussar för vår avdelning gick superduper bra i oktober:D sen efter det så ska jag hem:D

Oj vad jag joppar:D:D:D:D

• Hej baberiba

jalf

OK lägesrapport från cheers vi är gifta sedan 050813 och ska adoptera en liten från Kina. Vi hoppas få resa i sommar eller precis efter sommaren. Barnbesked kommer nu i vår kanske i maj/juni:D

• Hej baberiba

Gerda

Ta den roliga affären först då:D så om du inte orkar mer sen så kan du gå hem:D vaddå posten vad är de för ngt?:o
    :D:D:D:D:D

• Hej baberiba

Tjohoooooooooooo cheers är här nu e´de fest..........poff schkumpaaaan är öppnad vem vill ha?:p :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Hej baberiba

jalf

jag joppar sitter på vår kundtjänst för de är på möte:o de skulle varit klara vid 09:30:o och ingen frulle har jag ätit:o brukar äta det på joppet vid 09:00....är såååååååååå hungrig...men jag får väl nöja mig med schkumpaaaaaaaaaa blir ju en härlig fylla av det:D:D:D:D

• Hej baberiba

Gerda

Stackars dig:( inget vidare....här får du en mjuk och varm latte av mig, vassego´:D och lite massage....:p

• Hej baberiba

08:an

Det är bara att plöjja igenom alla sidor och läsa, igår hade vi ett riktigt race:D

• Hej baberiba

jalf

Jaaaa vi längtar såååååååååååå efter vår lilla sessa/prins från Kinalandet....fattar inte hur jag ska orka vänta sååååå länge......:o men den som väntar på ngt gott väntar alltid för länge:D

• Hej baberiba

Jag bor i mörkaste småland där det nuförtiden är ljust:D efter värsta stormen Gudrun:o

Kronsessan Vickan var här i tisdags på besök:D hon hälsade på riktiga hunks nämligen våra brandmän:D:D:D lyllos henne:D:D:D:D tror att jag ska fixa en egen storm så de kan komma och rädda mig:D:D:D:D:D

Sen tog jag och sessan en fika:D

Svar på tråden Oups lite snabb... 6