• drea

Oups lite snabb... 6

Här kommer en ny tråd till vårt glada gäng!

Välkommen att joina de gröna gubbars klubb, här diskuterar vi inget speciellt!

• Svar på tråden Oups lite snabb... 6
  • Gerda

godmorgon!

Ja, jag saknar tiden när jag var lärare... betald ledighet ju fast jag var vikarie - så lyxigt :D

Drea, du har tur du! (Förutom de åren du får jobba med jobbiga snorungar ;))

Idag oooooorkar jag inte parta! Har ju just vaknat (var upp o frukostade med A tiiiidigt, sen slocknade jag igen) och har ju lite bråttom till barnmorskan...

Kan det bero på att jag shoppade ganska duktigt igår? Med tanke på att jag går långsammare än en sköldpadda numera? :)

Hur är det med er?!?!?!

• Hej baberiba

Gerda

Morrn:D

Allt är bra med mig:D

Ehhh...Behöver sköldpaddor kläder:D

• Hej baberiba

Jag slutar joppet om 7 minuter:D

• Gerda

Cheers

FUSK!

Å andra sidan är jag redan hemma :D

Det är ju kallt nu, Skalman har ju halsduk! :D

• Hej baberiba

Gerda

:D:D:D:D:D:D:D:D

Ja det har du rätt i:D att skalman har halsduk:o så okey då en halsduk får du shoppa:D:D:D

Nu pyser jag:D

Trevlig helg i stormen girls:D

Kanske tittar in här i EM hemifrån (om jag hinner)...:D

PUSS

• drea

Cheers... hoppas träden inte faller över dig. Själv har vi kolugnt här i Huvudstaden!

Jo, det är rätt bra att vara lärare för det mesta. I alla fall när man som jag har världens bästa elever, jag tror inte att jag mött trevligare 18åringar någon annan stans! Det väger upp den dåliga lönen (23000kr)

• Gerda

morning!

här hemma är det tomt på frukost... undrar om jag orkar knalla till närmaste mcdonalds o äta en 3-4 skinkbagels? :D

• Hej baberiba

Gerda

Det låter smarrigt:D gör det;) ät för mig oxå:D

• drea

God morgon!

Skönt med lov... för eleverna. Vi jobbar som vanligt. Men inte för att vi har så mycket att göra... Vi fikar mest!

Svar på tråden Oups lite snabb... 6