Oups lite snabb... 6
Här kommer en ny tråd till vårt glada gäng!
Välkommen att joina de gröna gubbars klubb, här diskuterar vi inget speciellt!
Här kommer en ny tråd till vårt glada gäng!
Välkommen att joina de gröna gubbars klubb, här diskuterar vi inget speciellt!
Oups
Jag svor:D
Ja, det är nog rätt ok!
drea
Därför du har 23000 i lön för de drar av för spriten ni konsumerar för varje månad:D
Cheers...
Ja, så är det nog... De två gånger per år som vi får alkolhol blir så dyrt att det drar ner våra löner
drea
Yepp så är det och att jag kom på det:D så smart av mig att komma på det och jag är inte ens lärare:D:D:D:D:D:D
Gerda
Vilken mumsig tråd!!! Läste bara några få av alla goda recept *slurp*
I år har mina julkänslor kommit ovanligt tidigt, kan nog bero på att vi ska ha julen hemma hos oss i år :D
Dallis
Ja....det ska inhandlas en massa grädde idag.... så vet ni vad jag gör ikväll/imorgon!
Dumma sambo (;)) la min batteriladdare till mobben i "sladdlådan" som jag så fint dekorerade och kommenderade "alla sladdj-ar" ska banne mig ligga här i" i början av graviditeten... Sladdlådan ligger högt upp på bokhyllan.
Jag är 1,57m och bokhyllan är 2,10m.
Jag har en bautamage så jag kommer liksom inte in mot bokhyllan heller för att stå på tå o trixa med fingrarna som jag annars brukar. Jisses, vilket företag att få ner laddaren.... MÅSTE A lyssna på ALLT jag säger eller? Eller komma ihåg saker som jag sagt för flera hundra år sen?!
cheers
var är din roliga tråd om ogenomtänkta/lite väl genomtänkta presenter fr män, pojkvänner, sambos? Den var ju jätte skoj o läsa!
Gerda
Det kommer nog att göras en del godis här också :D :D
Jag förstår precis ditt problem med magen som är i vägen :D
Fick du ned laddaren? :D
Gerda
Här är den:
www.brollopstorget.se/Forum-1-10/m1863388.html