• drea

Oups lite snabb... 6

Här kommer en ny tråd till vårt glada gäng!

Välkommen att joina de gröna gubbars klubb, här diskuterar vi inget speciellt!

• Svar på tråden Oups lite snabb... 6
  • Hej baberiba

Gerda

Jag menar alltså: :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Dallandra

Gerda

Klart att vi får äta vad vi vill, det är ju inte vi som styr suget utan bebben, känner vi sug efter kladdkaka och annat gott så är jag helt övertygad om att det är bebben som vill ha det :D :D :D :D

För er som är intresserad så ligger kladdkakan kvar i frysen... än så länge :D men idag ligger den nog pyrt till, det är snöstorm och då får man ju kura i soffan och äta gottit väl?! :D :D

• Dallandra

Snacka om att man kan drömma konstigt, två nätter i rad har jag drömt om IdolMarcus, att vi får till det rejält :D
    Visserligen tycker jag att han är en riktig läckerbit men ändå... är det gravhormoner som spökar tro :D

• Gerda

Haha Dallis! Jag hade också en period när jag drömde om karlar! Kanske hjärnans sista tröst - NU är vi fast!

Tur att vi har fått tag på snygga gubbar!

Sen hade jag en återkommande dröm där andreas gick förbi mig med en fryspåse fylld av gräs (röka-på-gräs)!!!

• Dallandra

Gerda
    Gött att höra att det inte bara är jag som drömmer om karlar :D :D När jag tänker efter så var det likadant inför bröllopet :D :D Fast då var mer om f.dettingar nu är det mer karlar som är sexiga :D

Men vilken konstig dröm om Andreas :o

• Gerda

Dallis

Hehe, bra att de är SNYGGA! Sköna drömmar ska det va!

Ja, gissa om Andreas fick utförliga korsförhör om alkohol och drogvanor! Efter 3:e drömmen var jag redo att ta drogtest på honom på riktigt! Han röker inte, dricker sällan... men jag tror på vissa drömmar ibland... + alla hormoner... jisses!

• Dallandra

Gerda
    Ooja de är både snygga, sexiga och vet vad de gör ;) :D
    Ska nog inte berätta för N att jag drömmer om IdolMarcus, så kanske jag inte får se på Idol händanefter :D :D

Ja jösses vad hormoner kan ställa till det, undra vad dina drömmar kan betyda :o

Svar på tråden Oups lite snabb... 6