• drea

Oups lite snabb... 6

Här kommer en ny tråd till vårt glada gäng!

Välkommen att joina de gröna gubbars klubb, här diskuterar vi inget speciellt!

• Svar på tråden Oups lite snabb... 6
  • Gerda

Dallis

Som tur är så tog sig A tid att förklara för mig att han inte har rökt gräs och inte har tänkt göra det heller. Å inte har han planer att den närmaste 45 åren börjar dricka mera eller börja röka Å så lovade han dyrt och heligt att hans gener var opåverkade när vårt barn tillverkades

• Bröllopstokiig

Dallis

Klart man får äta gottegottgott när det är busväder ute:D så ät du kladdkakan med gott samvete, tänk ine på mig som joppar och inte har nåt gott:D

• Hej baberiba

Jag vill oxå ha en bebbs i magen så jag får drömma om sexiga karlar:D:D:D:D och att vi får bli familj:o men Dallis har du glömt Arre helt eller:o
    :D

• Hemligt ( fast inte längre)

Gör väl inget om hon glömt Arre... då kanske vi kan få låna honom ett tag

• Hemligt ( fast inte längre)

Hej förresten

• Hej baberiba

Hemlisen

Lånar du Arre så tar jag Russe:D

Hej på dig:p och hejdå nu pyser jag till sjukhuset på besiktning av mig själv:D

Ses imon:D

• Dallandra

cheers
    Då ska jag genast hämta upp kladdisen från frysen :D :D

Ni blir ju snart en familj, ni har ju en guldklimp i Kina som väntar drömma om sexiga karlar får man göra även om man inte är gravid :D
    Nä klart jag inte glömt Arre, jag har bara hittat en hunk till :D :D

• Hej baberiba

Dallis

Gör så och ät för mig oxå:D

Väntetiden verkar bli lååååång i Kinalandet:o....joppigt...de som väntat nu och reser ner nu har väntat i 16 månader:o ujujuj hur ska man orka:o

Nu måste jag pysa till lasarettet...

Ses imon:D

• Dallandra

cheers
    Vänta måste kännas oändlig för er, förstår att det är jobbigt
    Hoppas det går på hos farbror doktorn!

Nu ligger kladdisen på tining :D

Svar på tråden Oups lite snabb... 6