Oups lite snabb... 6
Här kommer en ny tråd till vårt glada gäng!
Välkommen att joina de gröna gubbars klubb, här diskuterar vi inget speciellt!
Här kommer en ny tråd till vårt glada gäng!
Välkommen att joina de gröna gubbars klubb, här diskuterar vi inget speciellt!
Gerda
Det är sant att nu är väntetiden 16månader:o kan tom öka:o.....men av dessa 16 månader så har det gått 5månader för oss dvs det är kanske bara 11månader kvar tills vi har vår lilla. Det innebär barnbesked om 9månader:)
Jag börjar nog bli kokokoknäpp:D det är nog för jag bröt ihop igår när jag läste att det var 16 månader nu:D så nu läser jag allt fel:D
Förstår dig! 16 månader är länge ju, men vad bra att ni redan betat av 5
Jag får skicka bilder sen på vår bebbe så vet du ungefär hur din kinabebbe ser ut sen
Gerda
Jag vill se mazzor av kort på er bebbe sen:D jag vet hur en kines ser ut:p
:D
hihi Klart jag mejlar bilder!
Fast det blir ju halvkina... eller halvfilippin... eller ja... du vill inte veta alla blandningar!
Gerda
Jo det vill jag bara det inte är utomjordingar med:D:D:D:D:D
KUL att få se bilder på bebben när kommer bilderna:D
Morrn:D äntligen snart helg om 3,5 timme:D dä är det IKEA som gäller:D tänkte göra Kamprad rikare:D:D:D:D:D
Var är alla:o
God luncho får väl jag säga
Haft massa sd under natten o inte sovit så bra o sen sd nu på morgon så jag kom iaf inte up ur sängen...
Jag vill också göra kamprad rikare idag! Men det är nog ingen bra idé att ge mig ut själv om jag får en massa sammandragningar igen... vill inte behöva sätta mig ensam o se ut att !!!
:D :D :D :D
Får trösta mig med en lyckad shoppingtur igår
Gerda
Bästa att du vilar och stannar inne:o du kan ju alltid baka en kaka och äta upp:D
Jag är här till 12:15 sen pyser jag:D
Vad roligt att få pysa! Jag kan bara pysa runt o runt här hemma... inte lika skoj
Men jag ska nog hitta på nåt att göra... typ försöka få tag på elreparatör nån gång...