• drea

Oups lite snabb... 6

Här kommer en ny tråd till vårt glada gäng!

Välkommen att joina de gröna gubbars klubb, här diskuterar vi inget speciellt!

• Svar på tråden Oups lite snabb... 6
  • Hej baberiba

Dallis

Besiktningen gick igenom igår:D

Var kladdkakan god:p
    :D

• Gerda

Katten försöker gömma sin mat... han har sett hur mkt jag äter.... stackar'n! :D

• Dallandra

cheers
    Bra att du gick igenom besiktningen :D

Kladdkakan var mumsig, men jag tycker att jag var lite duktig för jag tog bara en liten bit av den *stolt över mig själv* :D :D

• hellokitty

tjenis penis!!

Jag tänkte göra ett litet gästspel idag!!

Hua, vilket jäkla väder.... Ska ta mig ut idag också.. Handlade några jeans igår och miffot glömde ta bort larmet på två par av jeansen!! Hur kul är det att upptäcka när man kommer hem...?
    Måste bara vänta med att gå ut tills mitt hår har torkat. Annars blir det istappar av det hela.

hur är det med er?

• Gerda

Heeeej Kitty! Länge sen!

Kom du i smaljeans?!

Jag längtar sååå efter smaljeans nämligen...

Dumma expedit som tvingar dig att göra extra ärenden...! *grrr*

Här pysslas det julkort i slow motion-fart, ska äta lunch alldeles strax och sedna också ge mig upp på stan... fast jag vet inte vad jag ska göra :D

• Hej baberiba

Nämen heeej kitty:D har undrat vart du tog vägen:D men där är du juh:D *BU* :D

• Hej baberiba

Gerda

Trodde du skrev till kitty: " kom du i smileysarna"...:o
    :D:D:D:D:D

Så här kanske :o:p:o:p mmmmmm :D usch fy* skäms på mig cheers* (slår mig själv)*:p
    :D:D:D:D:D:D

• Hej baberiba

Dallis

Lika bra du kränger alltihop synd att den är en liten bit kvar som får skämmas:D

• Gerda

höhöhöhöhö

:D :D :D :D :D

Tror du borde bli hemmafru snart också Cheers Felskrivningar, felgubbar o felläsningar Allt tyder på att du borde få ha bebis hos dig snart!

Läste jag rätt häromdagen att det kan dröja 16 månader innan ni får åka ner? Eller har jag drömt det?

Svar på tråden Oups lite snabb... 6