• jalf

Oups lite snabb... 6

Gerda: Ja alla vi känner är skitsnygga! Det är ett krav från vår sida. :D:D Snyggningen kan vara min bror. Eller någon annan?!:D:D:D

• jalf

:D:D Det är ju min lillebror! Lika va? :D:D

• jalf

Nä tjejer, nu har jag ju suttit vid datorn typ hela dagen!!:D:D Gjort lite nytta mellan inläggen, so städat toa, duschat, ätit och fikat. :D:D:D Kanske man skulle ta en tur ut innan det är dags att hämta små-sessorna??

Ser ialla fall fram emot en toppenfest imorgon!

• jalf

Cheerful: Jag har ju sett era bilder och ni är ju tok-snygga! Klart kvalificerade. :D:D:D

Gerda: Hur långt är det kvar tills bebisen tittar ut? Och ni är inte gifta? Bara kollar läget lite....;)

• jalf

Go´eftermiddag tjejer! Är ni kvar eller?? :D:D:D

Cheerful: Oj vad spännande att vänta på barnbesked!! Hoppas att ni får det fort så ni kan åka och hämta ert barn! Vilken känsla det måste vara!
    Var tårtan god? Jag är så ruskigt sugen på något sött nu efter middagen. Undrar om jag kan smygäta choklad? Barnen och Mannen ligger på golvet här och pusslar.

Gerda: Det är ju bebisdags när som helst nu ju!! Håller tummarna för dig. Du kommer snart att vara med om det största och häftigaste i ditt liv. Att bli mamma! :D:D:D Börjar bli lite bebissjuk nu.....
    Hur gick shoppingen?? Själv slank jag inte på Lindex och shoppade visst en del grejjer till flickorna som jag inte skulle. Det är så svårt att låta bli! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• jalf

Morning!!!

Gerda: Vad jobbigt det låter. Är det ofta så eller kan det vara att du börjar öppna dig?? :D:D Precis sån smärta känner man under öppningsskedet med. Snart är det ju dags.

blivandefruandersson08: HEJ!! Jo, jag har helt plötsligt hoppat in i er grupp. :D:D Fast jag blev faktiskt inbjuden hit. Nybliven brud sedan snart en vecka tillbaka. :D:D

• jalf

Nu väntar jag med spänning på fredagsfesten ju!! :D:D:D JOPPAR ni eller?!
    Själv tänkte jag nog åka in till stan om någon timme och leta luciakrona.

• jalf

Schhhhhhååååååååååål! :D:D:D

Cheerful: JA väntan måste känna outhärdigt lång. Men det kommer ju vara värt all väntan när ni får er lill*.
    Jobbigt att inte få någon frukost. Men Schumpan mättar rätt bra. :D:D:D

• jalf

Förresten, var finns ni alla någonstans?? Är alla vitt utspridda?

• jalf

Gerda: Mina barn är födda finna så norrman är helt ok. :D:D:D

Svar på tråden Oups lite snabb... 6