Oups lite snabb... 6
Här kommer en ny tråd till vårt glada gäng!
Välkommen att joina de gröna gubbars klubb, här diskuterar vi inget speciellt!
Här kommer en ny tråd till vårt glada gäng!
Välkommen att joina de gröna gubbars klubb, här diskuterar vi inget speciellt!
Gerda
Har du ingen mat hemma:o stackars dig:o koka en dammråtta vet jag:D:D:D:D
Drick istället är ju fredag idag:D och då ska vi ha fest:D
Hehe, jag har ätit russinbolle, gröt, clementiner, banan... hrm... sen en bit choklad (fast det säger vi inte till nån! ;))
Är såååå sugen på mac n' cheese... så jag gör en hemmavariant på pasta o smält ost... öhhhh.... det säger vi inte heller till nån. Klockan är bara 10!
Gerda
Då har du juh mat hemma:D
Trodde du skre Mc n´ cheers:D:D:D:D
:0
Schyyyyyyyyyyyyy jag säger inget:D
cheers
inge gooood mat... har ju ätit alla clementiner som vad godast ju.... 5stycken på raken, A glömde fylla på igår!
Men snaaart ska jag till BM o mognadsakupunktur, efter det ska jag köpa mig en smoothie och njuta Sen fryser jag säkert så en latte blir nog också bra
Passa dig cheers... du har snart en kina-bebbe hemma.... det blir dyyyyyyyyyyyrt med maten, vi asiater är mattokiga
Cheers
Har du blivit någe julig ännu?
Klapplista? Shoppat nåt?
Gerda
;) då blir det inte billigt för cheers, men det är det värt bara vi får vår efterlängtade älskling;) tänk på alla kläder och saker jag kommer att shoppa till vår sessa/prins:) han/hon ska få mazzzor av kärlek, fina kläder och leksaker mm men leksaker får det inte bli för mkt av men det ska inte saknas ngt:)
Klart att du ska dricka latte även om du inte fryser:D
Gerda
Nä:D inget juligt hos cheers än:o
:D
Ska iofs snart baka lussekatter men inte för det är jul snart utan för att det är gott:p
:D
Ert barn kommer få det såååå bra! Med en cooling morsa o massa kärlek!
Det är ju en svår balansgång det där andra med prylar - inte för mycket, men inte sakna nåt. Hur fasiken drar man gränsen?!
Våran har inte ploppat än, å vi har ingen aaaaaaaaning om hur vi ska göra med julklappar...
Födselpresent har vi fått tillverkat sötaste armbandet ju... å sen såg vi ett lejongosedjur - sån där dyyyyyr sak. Vi är inte mkt för mjukisdjur, hade tänkt att den kan få våra gamla Men lejonet är såååå vackert, mjukt och härligt... kommer säkert att komma hem med den, fastän bebis inte ens kommer kunna leka med den förrän om mååååånga månader (när den vuxit ikapp).
:D :D :D :D :D Snacka om att det är mamma o pappa som vill ha... Bebis vill ju bara ha mjölk o kärlek! :D :D :D :D :D
Gerda
Jag vet;)
:D:D:D:D
Jag vet att det är svår balansgång med det där med prylar:o....men man behöver inte köpa tex 5dockor räcker kanske med två...osv....visst saker ska de små liven få ha men det får inte bli överflöd utan lagom...Har en kompis som har en dotter på 3år och hon är hjärt och lungsjuk har dessutom läpp&gomspalt....Hon får precis allt man kommer inte in i hennes rum ens för det är saker överallt:o inte ens barnet vet vad hon ska leka med eller komma fram till sin säng:o....det är helt sjukt fel att ha det så....barnet blir ju orolig och förvirrad för hon vet inte vad hon ska leka med........Ska tillägga att hon är en orolig liten tjej som inte kan vara stilla och vääääääldigt klåfingrig..:o
Jag har oxå sett ett sånt där supermysigt stort gosedjur men det är en hund. Den ska jag bara shoppa till vår lilla:D:D:D älskar gosedjur så ska vår sessa/prins få en ior och en nallepuh figur sån där stort gosedjur:D
Sen ska jag shoppa Spöketlaban lekfilt, påslakan till sängen och spjälskyddet:D:D:D
Husbandet pratar redan om att skaffa en fyrhjuling till bebisen:D:D har ju inte ens ngn bebis än:o
:D:D:D:D:D
Morrn:D