Oups lite snabb... 6
Här kommer en ny tråd till vårt glada gäng!
Välkommen att joina de gröna gubbars klubb, här diskuterar vi inget speciellt!
Här kommer en ny tråd till vårt glada gäng!
Välkommen att joina de gröna gubbars klubb, här diskuterar vi inget speciellt!
God förmiddag :D
Tjena tjejer!
Så där... då har man varit på bröllop då
Det var jätte lyckat och alla hade skitkul, jag skötte min sysslor som tärna och allt var helt underbart. Förutom när min klänning gick sönder, 45 min innan vigseln
Det var dragkedjan som pajade... Lyckades att få tag på brudens mor som är sykunnig och hon kom och sydde ihop klänningen i ryggen! Efter det så släppte all nervositet, det värsta som kunde hända hade ju hänt och det ordnade sig... så allt annat som tex tal och spex var ju som piss i havet jämfört med klännings incidenden...
Dallis
Vaknat nu:D:D:D:D har mailat dig på BT !:D
Hemlisen
Hade du ätit för mkt innan bröllopet:o
:D:D:D:D:D:D
Vilken tur att det fixade sig med klänningen innan vigseln och att du upptäckte det innan du klev in i kyrkan:o
:D:D:D:D:D
Antar att du var superfin i din kläning:p vill se kort:)
Haha.. nä jag hade inte ätit för mycket, den pajjade ändå.
Skulle också vilja se kort, men min kamera är puts väck
Jag hade den igår förmiddag men sen är den borta. Har letat överallt och den är borta... innan vi åkte hem igår stannade vi i samhället och skulle in och hämta mat på ett ställe, har för mig att jag lämnade min handväska i bilen och däri låg kameran. Kan ju vara så att nån snott den om vi glömde låsa, kommer inte ihåg. Men om det är så så borde personen tatt hela handväskan och inte bara kameran, eller?
Tjenis tjejer
Lite trött idag... så jag bara kikar in.
Cheers.... ditt sista med. i fredags härinne e bara för kul Inte skämma bort men skämma bort ändå... SKIT BRA tycker jag.
Vi skulle handla julklappar i helgen, det blev bara till bebis såklart. Å så är sambon "jobbig" han boar för fullt, desinficerar hela lägenheten och irrar runt efter saker "att plocka undan"...
Igår ville jag dunka honom medvetslös så han kunde va stilla en stund o sen ville jag klappa uppmuntrande... JAG städar ju inte
Hemlisen
Spåtanten Cheers säger att kameran ligger i bilen under sätet:o
:D:D:D:D:D
Gerda
:D:D:D:D:D:D klar man inte ska skämma bort bebis men bebis ska ändå få allt:D:D:D:D:D:D:D
Klart att du INTE städar:D:D:D det gör ju lillian:o
:D:D:D:D:D:D:D:D
Vilket fnatt ditt husband har fått tror ahn att det pluppar ut en 12månaders bebis på en endast gång som kommer att pilla på alla era saker:D
Min husband har pratat fyrhjuling igen i helgen:D:D:D har ju inte ens bebis än:D se karlar de är bra knasig ibland:D:D:D:D men de är ganska bra att ha:D:D:D:D:D
Igår så såg husbandet sin radiostyrdabil som går på etanol och så tar han tag i den och säger:"men där är ju lilla bilen"....karlar:D:D:D växer de aldrig upp:D:D:D:D sen pillar han med motorcykeln också och pratar ord om hojen som inte jag fattar och då ringer han och pratar med sin pappa:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Spåtanten, försök igen... har redan kollat där och den låg inte där...
Jadu, dessa karlar och deras leksaker
Hemlisen
Kom på det sen att den inte låg där:D:D:D
Ja killar är ett släkte för sig:D de bara leker medans vi tjejer får vara vuxna och ordna upp allt i det verkliga livet:D:D:D