• Zozo

Är alla super nöjda över era bröllop ?

Jag tyckte det var helt fantastiskt! Det var rörande, romantiskt, roligt.. japp, alltihop! Och just för att vi valt att fira med de 30 närmaste i en vecka behövde vi inte uppleva det där "Ar det redan över" pa samma sätt. Jag rekommenderar verkligen att fira i flera dagar!

Visst, frisyren blev lite fel, sminket lite blekt, buketten inte alldeles som det var tänkt... men det betydde inget alls i det stora hela! Jag kände mig vacker och buketten blev vacker, han var stilig som sjutton och alla var pa gott humör...

Vi hade hyrt hela stället i en vecka och bodda därmed där även pa bröllopsnatten.. Annars skulle jag klart inte rekommendera att lägga stora pengar pa det.. Vi stöp i säng runt 5-6-tiden, lyckades trassla oss ur kläder och harnalar och ha det lite mysigt... men inte sjutton brydde vi oss om hur rummet sag ut!

• Zozo

Tja, hos oss gick det ocksa mycket mindre dricka än beräknat, men vi hade räknat sa himla högt! Det var ju champagne först och sen en massa vin till maten.. sa det gick inte sa mycket mer sen. Men ös var det..

• Zozo

Personligen hakar jag upp mig lite pa det där med "största dagen i livet" angaende bröllop.. Visst tyckte jag det var en stor och viktig dag, men knappast den viktigaste.
    Det är bara EN dag i ert parliv, sa egentligen är det väl inte hela världen om det inte blir precis som ni tänkt?? även om jag kan första att det är ledsamt..
    Kanske är det manga som under aratal drömmer om bröllop, organiserar i över ett ar.. och sedan är allt över pa nagra timmar.. För stora fôrhoppningar? Jag tycker det är lite synd om man later detaljer som en inte sa vacker bukett förstöra en hel dag...

Svar på tråden Är alla super nöjda över era bröllop ?