• Fiafria?

Vill bara få skriva av mig, och få höra era reflektioner...

Snart_FruL

Om TS tackade nej till bröllopet för att hon och hennes man var upptagna med att fira sin egen bröllopsdag är det helt ok, men som jag förstår det tackade hon nej bara p.g.a. att dom valt samma helg. "Jag och min make gick aldrig på bröllopet.
    Det hade jag aldrig klarat av. Var för ledsen... och upprörd."

Nej, TS, släpp detta och gå vidare. Det är bara ni som gör er bröllopsdag speciell!

• Fiafria?

Krusmynta

Det negativa med att vädra sina tankar och åsikter på internet är att andra bara ser exakt det man skrivit. Och naturligtvis svarar efter det. Det är möjligt att du inte menar precis som du har skrivit, men det är svårt för oss som läser ditt inlägg att förstå! Av din trådstart är det svårt att få något annat intryck än att du är egoistiskt och tycker att ni har monopol på vissa datum. Och det lät faktiskt som om ni inte gick på det andra bröllopet för att du var sur p.g.a. datumet, kyrka och prästen.

Men, men, detta är bara lösa diskussioner mellan folk som inte känner varandra och som inte vet alla detaljer. Men nu har du vädrat dina åsikter, så glöm och gå vidare, för det vore ju trist om du gör som du skriver . "Jag kommer ju alltid att tänka på detta varje årsdag -att "Dom" firar dagen innan oss...."

Svar på tråden Vill bara få skriva av mig, och få höra era reflektioner...