• TezzAmore

Nu har även jag en bröllopshemsida!

Ni som undrar hur man gör för att ändra storlek på texten. Menar ni då på weddingannouncer.com?

Jag har en hemsida där med och hade åxå lite strul i början. Jag gjorde helt enkelt så att jag skrev texten i den storleken jag ville ha i ett vanligt worddukument. (Tänk på att det inte går att använda någon annan stil på texten än vad finns att välja på på hemsidan)

När jag var klar med texten i word kopierade jag den. (Tex. knapparna Ctrl+C)
    Sedan klickade jag på den lilla rutan "klistra in från word".
    Då komm det upp en ruta.
    Där klistade jag in texten. (Ctrl+V)
    Sedan MÅSTE man avmarkera rutan "Ignorera typsnittsdefinitioner." Annars försvinner wordinställningarna i texten.
    Sedan är det bara att klicka på ok!

Hoppas att ni förstår min förklaring! Lycka till!

• TezzAmore

calice: Nu har jag läst igenom din nogranna beskrivning av er bröllopsdag. Jag fick tårat i ögonen av er berättelse! Ryser bara av tanken på att jag själv ska gå upp för altargången nästa år! Mycket fin hemsida dessutom!

• TezzAmore

calice: Tack!

Sitter och tittar på ebay nu. Hittade världens gulligaste Mirandanalle, men jag vet inte hur man gör när man handlar där. Det stod att köparen använder Paypal. Jag fattade tyvärr inte riktigt hur det går till. Har du handlat på ebay med Paypal betalning?

• TezzAmore

calice: Har du handlat mycket där?

• TezzAmore

bauti: För att ändra mall på sidan är det bara att logga in som vanligt. Sedan väljer du DESIGNS i menyerna och där kommer alla mallar upp. Sedan är det bara att välja på!

• TezzAmore

Melleni (4/8-07: Har du provat att skriva in den utan http eller www eller nått annat sånt framför?

Svar på tråden Nu har även jag en bröllopshemsida!