• Fru Calice

Nu har även jag en bröllopshemsida!

Hej på er!

Tänkte bara berätta att jag gjort en hemsida om vårt bröllop. Fick tips här på BT om en lätt sida!

Den är inte helt klar ännu, men mycket finns där. Så om ni vill kika in och kolla så gör gärna det. Det vore även roligt att få veta vad ni tycker om den, eftersom den är så ny och jag inte hunnit få så mycket respons. Ris o ros mottages tacksamt!

Kram på er!

anna-o-nicklas.weddingannouncer.com/welcome.html

• Svar på tråden Nu har även jag en bröllopshemsida!
  • Fru Kroon

Hej,

Verkligen jätte fin hemsida, smakfull och stilren.

Tack vare din sida kom jag på den perfekta morgongåvan till min blivande, en ballongfärd!!!

Vågar man följa med tro, är själv en liten fegis, men det verkar ju vara helt underbart att åka ballong.

En fråga till, vart går man in om man själv skulle vilja göra en hemsida och vad kostar det?

• Fru Calice

IOR1
    Tack!

Man går in på www.weddingannouncer.com och det kostar ingenting. Mycket lätt att göra! Kräver ingen html-kunskap, vilket var tur för mig!

O ballongfärden kan jag verkligen rekommendera för det var så mysigt, stämningsfullt och lugnt. Inte alls nåt att vara rädd för! Jag har lite höjdskräck ibland, men här kände jag mig trygg i korgen. Men ta med en keps eller en hatt för det blev hett från brännaren!!

• fes

Mycket fin och intressant sida, man stannar en stund och läser verkligen. Ett mycket stort plus föra alla downloads Ser att du är Miranda nalle galen som mig

Här är våran sida, nästan lika fin som eran.
    tessochtias.weddingannouncer.com/

• NinaHq

Herregud vilken snygg hemsida! Coola färger och läcker layout.

Du skriver att du fick tips här på BT om en lätt hemsida - vad menar du? Är nyfiken eftersom jag själv gärna skulle göra en hemsida inför vårt bröllop.

• Melleni (4/8-07)

jätte fin hemsida.

• fes

calice
    Jo jag undrade om det på sidan Vi rekommenderar. Men det fanns ingen länk till vart du inhandlat de fina brudparet

Skulle jättegärna vilja veta vart du fått tag på det för givetvis skulle ja oxå vilja ha Miranda

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Nu har även jag en bröllopshemsida!